نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. اسفند 1396 - 6:58
تیم نفت و گاز گچساران درچارچوب رقابت های لیگ دسته دو فوتبال کشور تیم شهرداری بندرعباس را با شکست بدرقه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،درچارچوب رقابت های هفته سوم مرحله نهایی لیگ دسته دو فوتبال؛ تیم های نفت و گاز گچساران و شهرداری بندرعباس در ورزشگاه شهدای نفت به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه اول با تک گل مرتضی حیدری و با نتیجه یک بر صفر به سود نفتی ها به پایان رسید .

با شروع نیمه دوم بازهم این نفتی ها بودند که نبض بازی را در دست داشتند تا اینکه حرکت انفجاری "حکیم حزباوی" در محوطه جریمه "سعید کاظمی" را در موقعیت گل قرار داد و این بازیکن با ضربه سر توپ را به گل تبدیل کرد .

بعد از گل دوم بازیکنان بندرعباس در یکی دو صحنه خطرناک ظاهر شدند که البته دفاع منسجم نفتی ها اجازه خودنمایی به مهاجمین حریف را نداد  ودر ۱۵ دقیقه  پایانی مسابقه شاگردان بهمن فرازمند چند موقعیت صد در صد گلزنی را در ضدحملات به راحتی از دست دادند .

در اواخر بازی فشار بندرعباسی ها بیشتر شد تا اینکه توپ ارسالی از سمت چپ دروازه نفت و گازگچساران با ضربه سر "علیرضا اسلامی" وارد دروازه شد و بازی درنهایت با نتیجه دو بر یک به سود نفت و گازگچساران به پایان رسید .

نفت و گاز گچساران  با ترکیب علی خالصی ، علی کرمی ، بهزاد داوودی ، وحید ارمی ، علی حدادی فر ، اسماعیل هاشمی نیا ، محمد رضا ملایی ، سجاد عباسی ، مرتضی حیدری ، حکیم حزبایی پور و سعید بحر کاظمی به میدان مسابقه رفت.

در ترکیب ابتدایی شهرداری بندرعباس نیزمجتبی فرهادی،امیرحسین نادم،مهدی حسین زاده، حمید نصرتی، هادی رکابی، محمدنوروزی، وحید امانی،سعید راهرو، علی اسلامی ، حسین قهارپور و آرش همایونی حضور داشتند.

دراین دیدار" شاهین توکلی" از دقیقه ۵۸ به جای "علی حدادی" وارد میدان شد ، "رضا قیالی" دقیقه ۷۳ جایگزین "سعید کاظمی" شد و "محمد علی حسینی" در دقیقه ۸۶ به حای "مرتضی حیدری" وارد زمین مسابقه شد .

 درتیم تیم شهرداری بندرعباس هم "پیمان پورصادقی" و "یزدان عباسیان" دقیقه ۵۸ به صورت همزمان و به ترتیب جایگزین "حسین قهارپور" و "سعید راهرو" شدند و "هادی رکابی" در دقیقه ۷۷ جای خود را "امیرحسین سلامت" داد.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها