نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. آذر 1397 - 18:11
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشور گفت: به نظر می رسد متولیان امر داوران را به صورت آزمایشی و امتحانی برای رقابت های لیگ دو به کار می گیرند و تیم شهرداری بندرعباس این روزها متاسفانه از داوری خیلی ضربه خورده است و امروز هم این وضعیت برای تیم مان تکرار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،آرش برهانی، سرمربی تیم شهرداری بندرعباس در گفت و گوی اختصاصی  با این پایگاه خبری تحلیلی درخصوص دیدار تیمش با نفت و گازگچساران درچارچوب رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال گفت: هر دو تیم جنگنده و محکم بازی کردند و موقیعت های خوبی هم روی دروازه ها خلق کردند و نیز به کادر فنی و بازیکنان نفت و گاز گچساران بخاطر این بردشان تبریک عرض می کنم.

وی در ادامه با اشاره به اعتراضات صورت گرفته به تیم داوری این دیدار افزود:خواهشی دارم که متولیان امرنگاه ویژه ای به لیگ دسته دوم داشته باشند که به نظر بنده متاسفانه مسئولین، لیگ دسته دوم را همینطوری به حال خود رها کرده اند.

بازیکن سابق استقلال تهران درادامه تصریح کرد: به نظر می رسد متولیان امر داوران را به صورت آزمایشی و امتحانی برای رقابت های لیگ دو به کار می گیرند و تیم شهرداری بندرعباس این روزها متاسفانه از داوری خیلی ضربه خورده است و امروز هم این وضعیت برای تیم مان تکرار شد.

برهانی افزود:خواهشی از مسئولان لیگ دارم که به هیچ عنوان داور "کرمانی" برای بازی های تیم شهرداری انتخاب نکنند،بنده نمی دانم که این موضوع را دیگر چطور باید بیان کنم،بنده با جناب "رفیعی" صحبت کردم و داوران خیلی خوبی هم دارند، اما بالاخره به نوعی تحت تاثیرقرار می گیرند.

سرمربی تیم شهرداری بندرعباس گفت:امروز هم اگر شرایط بازی نرمال بود حداقل بازی با نتیجه مساوی به پایان می رسید.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان درادامه در خصوص نکات فنی این  دیدارنیز اظهارکرد:به نظرم امروز هر دو تیم نتوانستند آنچنان که شایسته بود بازی قابل قبولی از خود به نمایش بگذارند ،اما درکل بازی بدی نبود.

درادامه نیز یوسف نادریان، سرمربی تیم نفت و گازگچساران درخصوص برد تیمش در آخرین بازی نیم فصل این رقابت ها گفت:درابتدا از همه تماشاگران تشکر ویژه ای دارم که با این وضعیتی که این تیم در جدول رقابت هاداشت، باز هم به ورزشگاه آمدندو تیم خودشان را با تشویق های خوبشان مورد حمایت قرار دادند.

وی افزود:امیدوارم در بازی هایی که درآینده درپیش داریم تماشاگران بیشتری درورزشگاه شهدای نفت شاهد باشم چرا که بازیکنان تیم نفت و گازگچساران  نیاز به حمایت بیشری از سوی هواداران دارند.

نادریان درادامه اظهارکرد:در خصوص بازی هنوز با شرایط ایده آل خودمان کمی فاصله داریم و اینطور نیست که بگوییم چون بازی را بردیم پس تیم خوب بازی کرد، در برخی نقاط زمین خوب بودیم و دربرخی نقاط دیگر هم ضعف هایی داشتیم و نتوانستیم به خوبی ایده ها و برنامه هایمان را پیاده کنیم.

سرمربی نفت و گازگچساران تصریح کرد:هرچند با پنالتی به گل رسیدیم اما نیمه اول هم می توانستیم با پنالتی به گل برسیم که داور اشتباه کرد و آن ضربه پنالتی را به نفع ما سوت نزد.

وی درادامه با اشاره به نکات فنی این دیدار نیزگفت:بازی از لحاظ فنی و مالکیت توپ حدود 70به 30بود و تیم شهرداری به دنبال دفاع کردن و کسب یک امتیاز از این دیدار بود، اما شرایط بازی کاملا دست تیم ما بود و اگر زودتر به گل می رسیدیم مطمئن باشید گل های بیشتری هم می زدیم.

نادریان افزود:حتی ما روی ضدحملات می توانستیم گل های بیشتری بزنیم اما به نوعی بازیکنان ما سهل انگاری کردند ، می توانستیم دردقایق پایانی بازی از روی ضد حملات هم چند تا گل بزنیم که با بی دقتی بچه ها به هدر رفتند و تنها با کمی دقت می توانستیم به گل های بیشتری برسیم.

وی درپایان از همه کارد فنی ، بازیکنان ، مسئولان و هواداران خونگرم گچسارانی تشکر کرد.

گفتنی است دیدار حساس نفت و گازگچساران با شهرداری بندرعباس در چارچوب رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور با نتیجه یک برصفر به سود نفتی ها به پایان رسید.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها