نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. فروردين 1403 - 13:37
جهادگران بسیجی کهگیلویه و بویراحمد در آوردگاه خدمت؛
روایتی از گام‌های استوار در سیستان و بلوچستان+ فیلم
گروه‌های جهادی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در میدان کمک‌رسانی به مردم و در روزهای سخت سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان در کنار آن‌ها بودند که علاوه بر حک لبخند رضایت بر لبان مردم، همچون همیشه کارنامه‌ای درخشان از خود برجای گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،با وقوع سیل ویرانگر در مناطقی از سیستان و بلوچستان و آواره شدن جمع زیادی از هم‌وطنان در این خطه و به دنبال بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر استمرار کمک‌های مردمی تا ایجاد شرایط عادی در این مناطق، تعدادی از گروه‌های جهادی استان کهگیلویه و بویراحمد دست‌به‌کار شدند تا با ایجاد پایگاه‌هایی کار جمع‌آوری کمک‌های مردمی را انجام دهند.

 گروه جهادی ره پویان مهر علوی و گروه جهادی زینبیون گچساران  با همکاری بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد توانستند کمک‌های مردمی را که شامل البسه، وسایل گرمایشی، مواد غذایی و دیگر اقلام ضروری بود را جمع‌آوری و به این مناطق اعزام کند. 

نیما فولادی، مسئول گروه جهادی زینبیون گچساران در این خصوص گفت: شکرگزار خداوندیم که بهار قرآن و بهار طبیعت را باهم برایمان ارزانی داشته است، بدون شک هیچ امری از جانب خداوند باری‌تعالی خالی از حکمت نبوده و نیست؛ درحالی‌که مردمان پاک‌سرشت میهن عزیزمان در حال آماده شدن برای تحویل سال نو بودند هم‌میهنان عزیزمان در استان سیستان و بلوچستان در منطقه دشت یاری با وقوع سیل با مشکلات شدیدی دست‌وپنجه نرم کرده و سال نو و ماه رمضان را به‌سختی سپری می‌کردند.

وی افزود: در چنین شرایطی که سردی هوا، آب‌گرفتگی، نفوذ گل‌ولای در منازل، شرایط زندگی را برای عزیزانمان در سیستان و بلوچستان سخت و مشکل کرده بود، گروه‌های جهادی استان کهگیلویه و بویراحمد همچون سنوات گذشته هم پای‌کار خدمت‌رسانی به مردم آمدند و با هماهنگی‌های لازم به مناطق سیل‌زده این استان اعزام شدند.

فولادی ادامه داد: دراین‌بین گروه جهادی زینبیون گچساران  و گروه جهادی ره پویان مهر علوی با تهیه اقلامی از قبیل آب‌معدنی، برنج، ماکارونی، آرد، نان خشک، پتو، لباس گرم، اجاق‌گاز، وسایل بهداشتی و ... به ارزش ۲ میلیارد ریال به خدمت‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان پرداختند.

مسئول گروه جهادی زینبیون گچساران تصریح کرد: بنابراین گروه‌های جهادی در میدان کمک‌رسانی به مردم و در روزهای سخت سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان در کنار آن‌ها بودند که علاوه بر حک لبخند رضایت بر لبان مردم، همچون همیشه کارنامه‌ای درخشان از خود برجای گذاشتند.

وی افزود: بدون شک هر کار و فعالیت جهادی با حمایت نهادها و سازمان‌ها و... اثری مضاعف خواهد داشت که جا دارد از حمایت‌های بسیج سازندگی سپاه فتح استان و همچنین مدیرعامل محترم شرکت نفت و گاز گچساران قدردانی و سپاسگزاری کنم.

بر این اساس امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرچم‌دار سازندگی در مناطق محروم و کم برخوردار است در جایگاه ارزشمند این نیروهای مردمی و انقلابی همین بس که بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) فرمودند: «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود»؛ چنان‌که همزمان با تشدید سامانه بارشی و جاری شدن سیل در جنوب سیستان و بلوچستان شاهد حضور گروه‌های جهادی در آغازین لحظات در میدان بودیم تا با عزم جزمشان لبخند بر لبان سیل‌زدگان حک کنند.

تصاویر و ویدئویی از خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی گچساران در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان را مشاهده کنید.

https://aparat.com/v/WowxL

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها