نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. فروردين 1403 - 5:20
بندرعباس، عروس بنادر ایران را به‌خاطر تفریحات آبی، سواحل بی‌نظیر و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی معروف آن می‌شناسند. البته که این کلان‌شهر جنوبی، تفریحات دیگری هم به‌ویژه برای کودکان دارد. در این مطلب، راجع به شهربازی‌های بندرعباس، از امکانات و تفریحات تا قیمت بلیط آن‌ها صحبت می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،

همه ‌چیز درباره شهربازی‌های بندر عباس: از امکانات و تفریحات تا قیمت بلیط

بندرعباس، عروس بنادر ایران را به‌خاطر تفریحات آبی، سواحل بی‌نظیر و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی معروف آن می‌شناسند. البته که این کلان‌شهر جنوبی، تفریحات دیگری هم به‌ویژه برای کودکان دارد. در این مطلب، راجع به شهربازی‌های بندرعباس، از امکانات و تفریحات تا قیمت بلیط آن‌ها صحبت می‌کنیم. ضمن این‌که اگر قصد دارید از شهر قم عازم سفر به بندرعباس شوید، خرید بلیط قطار قم بندرعباس شما را در یک مسیر جذاب و سرگرم‌کننده به این شهر دوست‌داشتنی می‌رساند.

شهربازی وروجک؛ مکانی مناسب برای جشن تولد

شهربازی‌ها، محیطی مفرح و امن برای بازی کودکان هستند. اگر‌چه مواردی به بزرگی شهربازی‌های تهران در بندرعباس وجود ندارد؛ با‌این‌حال، چندین شهربازی مناسب برای تفریح کودکان و خانواده‌ها در این شهر راه‌اندازی شده‌اند که شهربازی وروجک یکی از آن‌ها است. شهربازی وروجک بندرعباس محیطی جذاب دارد و از امنیت کامل، امکانات و بازی‌های متنوع و سرگرم‌کننده برخوردار است. از‌جمله بازی‌های شهربازی وروجک می‌توانیم به سرسره‌بازی، ماشین‌بازی در جاده‌ها، لگوبازی، خانه‌سازی، بازی با شن و تاب اشاره کنیم؛

علاوه‌بر‌این‌، کودکان می‌توانند خلاقیت و هنر خود را با ساخت کاردستی و کشیدن نقاشی کشف کنند. محیط این شهربازی با کف‌پوش‌های اسفنجی و ابری پوشیده شده تا کودکان در امنیت بیشتری به بازی بپردازند. شهربازی وروجک یک تفاوت اساسی با سایر شهربازی‌های بندرعباس دارد و آن هم برخورداری از تم تولد است. برای بهره‌بردن از این سرویس می‌توانید با شماره تلفن شهربازی وروجک (07633758058) تماس بگیرید تا فضا را بر‌اساس سلیقه شما بچینند. همچنین شما می‌توانید برای برگزاری جشن تولد قیمت بلیط شهربازی وروجک را از آن‌ها استعلام بگیرید.

شهربازی خندوانه

شهربازی خندوانه فضای کوچکی دارد؛ بااین‌حال، محیط آن کاملا استاندارد، تمیز و امن برای بچه‌ها است. البته با‌توجه‌به امکانات کم و بازی‌های ساده این شهربازی در‌حد چند میز، وسایل بازی و یک استخر توپ، باز هم برای بچه‌های خیلی کوچک جذابیت دارد. سرتاسر شهربازی خندوانه با استفاده از کف‌پوش سنتی به نام تاتامی پوشانده است؛ بنابراین، کودکان می‌توانند در امنیت بیشتری به بازی و دویدن مشغول شوند.

از دیگر ویژگی‌های مثبت این شهربازی می‌توانیم به بهداشتی‌بودن محیط و مسئولین مهربان و باحوصله آن‌ها اشاره کنیم که نظر بسیاری از والدین را به این مکان جلب کرده‌اند. قیمت بلیط شهربازی خندوانه بندرعباس با‌توجه‌به امکانات ساده آن، نسبتا پایین‌تر است؛ البته اگر قصد دارید پیش از رفتن از قیمت بلیط مطلع شوید، می‌توانید با شماره تلفن شهربازی خندوانه (۰۹۱۷۳۶۹۱۲۲۷) تماس بگیرید.

آدرس شهربازی خندوانه بندرعباس

شهربازی خندوانه در رسالت شمالی، خیابان شلمچه، نبش فروزان 2، ساختمان آیلار 8 واقع شده است.

شهربازی پارک شهر؛ مناسب برای کودکان و نوجوانان

پارک شهر که به پارک شهید دباغیان نیز شهرت دارد، با وسعت 110 هزار مترمربع، یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های بندرعباس محسوب می‌شود و امکانات متنوعی از‌جمله فضای سبز، باغ گل‌ها، سینما چندبعدی و یک شهربازی مجهز به همین نام دارد. شهربازی پارک شهر بندرعباس، دارای فضایی مفرح و شاد است و بازی‌های هیجان‌انگیزی از‌جمله سرسره‌ بادی، توربو، قایق‌های چرخشی، آسانسور، چرخ‌وفلک، تاب معلق و ... دارد. در این مکان، امکانات متنوع دیگری همچون، غرفه‌های مختلف، ارائه خدمات به افراد توان‌خواه به‌صورت صندلی چرخ‌دار، سرویس بهداشتی و پارکینگ تعبیه شده است.

عکاسی و ثبت خاطرات در باغ گل

شهربازی پارک شهر یک باغ گل زیبا دارد که فضای بسیار چشم‌نوازی را برای عکاسی در اختیارتان قرا می‌دهد. همچنین والدین می‌توانند از تماشای این منظره زیبا و دل‌انگیز لذت ببرند.

آدرس و ساعت کاری شهربازی پارک شهر بندرعباس

شهربازی پارک شهر بندرعباس، تمامی روزهای هفته از ساعت 5 عصر تا 1 شب باز است. قیمت بلیط این شهربازی نسبت به بسیاری از شهربازی‌های بندرعباس مناسب‌تر است و جالب‌تر این‌که در این مکان تفریحی، هزینه ورودی دوقلوها نصف قیمت حساب می‌شود. برای استعلام قیمت بلیط این مکان تفریحی می‌توانید با شماره تلفن (۰۶۱۳۵۵۳۱۴۰۳) تماس بگیرید. این مکان در بلوار امام‌خمینی و در خیابان صباح قرار دارد.

گفتنی است که خرید بلیط قطار قم بندرعباس، بهترین وبه صرفه‌ترین روش سفر از قم به این شهر زیبای جنوبی است. البته با‌توجه‌به تقاضای بالا در ایام اوج سفر، بهتر است بلیط‌ های موردنیازتان را در زمان پیش فروش قطار خریداری کنید. خرید اینترنتی بلیط قطار به شما امکان می‌دهد تا با خیال راحت و بدون نگرانی از تکمیل ظرفیت قطارها در ایام تعطیل و اوج تقاضا، برای سفرتان برنامه‌ریزی کنید. در ادامه، با یکی دیگر از معروف‌ترین شهربازی‌های بندرعباس آشنا خواهید شد.

دینگو؛ بزرگ‌ترین شهربازی بندرعباس

شهربازی دینگو در بندرعباس، محیطی بسیار هیجان‌انگیز برای کودکان محسوب می‌شود. در این شهربازی، کارگاه مهارت‌آموزی و وسایل چالشی فراهم شده تا کودکان بتوانند علاوه‌بر بازی، با ساخت کاردستی و ... توانایی‌هایی خود را نیز به چالش بکشند. کف‌پوش شهربازی دینگو با استفاده از پوشش PVC برای کودکان مناسب‌سازی شده است. این محیط مفرح یک سالن اختصاصی هم برای برگزاری جشن دارد و بسیاری از بندرعباسی‌ها و مسافران این شهر، جشن تولد و مراسم‌های دیگر را در این سالن VIP برگزار می‌کنند.

آدرس شهربازی دینگو

شهربازی دینگو بندرعباس در داماهی، گوهران 20 و در نزدیکی مراکز مهمی از‌جمله بندرعباس‌مال و مجتمع نخل واقع شده است. همچنین برخی از هتل‌های بندرعباس در نزدیکی این مکان قرار گرفته‌اند.

سایر شهربازی‌های بندرعباس

در فهرست زیر، نام برخی دیگر از شهربازی‌های بندرعباس را ذکر کرده‌ایم.

  • شهربازی فرشته‌ها

  • شهربازی صفی‌نژاد

  • هپی‌لند

  • شهربازی دل

  • شهربازی شادونه

  • شهربازی هوراپارک

  • شهربازی بادکنک

فلای تودی؛ سایت به‌روز و معتبر فروش و پیش فروش بلیط قطار

در این مطلب، شهربازی‌های بندرعباس و امکانات و تفریحات این مکان‌های سرگرم‌کننده را معرفی کردیم. بندرعباس یکی از زیباترین شهرهای جنوبی با پتانسیل بالای جذب مسافر از شهرهای مختلف است. اگر از قم قصد سفر به این شهر را دارید، با خرید آسان بلیط قطار قم بندرعباس از سایت گردشگری فلای تودی، تجربه‌ای لذت‌بخش از رزرو اینترنتی بلیط قطار کسب خواهید کرد. فلای تودی، بزرگ‌ترین و معتبرترین سایت فروش و پیش فروش قطار در ایران، دسترسی شما را به تمامی قطارهای موجود در مسیر ریلی کشور فراهم می‌کند.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها