نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. فروردين 1403 - 14:34
فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان های فارس،بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد از محل برگزاری نخستین اجلاسیه 208شهید ارتش استان در گچساران بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، در آستانه برپایی نخستین اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد، فضاسازی محل برگزاری اجلاسیه شهدا در حال انجام است که به همین جهت امیر ابوالقاسم رضایی، فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان های فارس،بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد؛سردار مصطفی مثنوی، جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی به منظور پیگیری و بررسی روند کار در گچساران در محل برگزاری اجلاسیه حضور  یافتند.

 مجموعه فرهنگی_ورزشی آموزش و پرورش گچساران محل برگزاری نخستین اجلاسیه 208شهید ارتش استان در ششم اردیبهشت ماه امسال خواهد بود که به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران و با همکاری نهادها،ادارات و سایر دستگاه های اجرایی در حال آماده سازی و فضاسازی است.

سرهنگ ناصر صالحی،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران در این آیین گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای هرچه باشکوه تر برگزار کردن این اجلاسیه در شهرستان ارائه کرد.

امیر ابوالقاسم رضایی، فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان های فارس،بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در ادامه هم گفت: باید تلاش شود این اجلاسیه هم چون اجلاسیه‌های گذشته باشکوهتر و بدون هیچ مشکلی برگزار شود.

وی افزود:شهدا زنده و بهترین رفیق برای همه ما هستند، هر کجای این سرزمین یادواره شهدا باشد سعی می کنیم حضور پیدا کنیم چرا که برکت زندگی مان همین یاد و خاطره شهداست.بنابراین هیچ دغدغه ای از برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش نداریم چرا که خود شهدا میزبان خواهند بود و به طور قطع این اجلاسیه باشکوه هرچه تمامتر برگزار خواهد شد.

امیر رضایی در پایان بر همت بسیج ، سپاه و بویژه نهادها و دستگاه های اجرایی شهرستان گچساران در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این اجلاسیه تاکید کرد.

تصاویر تکمیلی:

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها