نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. فروردين 1403 - 23:56
استارت آپ میدانه، مرجع معرفی بهترین کسب و کار های ایرانی : قطعا شما به عنوان صاحب یک کسب و کار ایرانی به دنبال بهترین راه تبلیغات و معرفی کسب و کار خود می گردید که به مرور بتوانید با افزایش درآمد خود به بهترین شکل ممکن کسب و کار خود را توسعه دهید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،

استارت آپ میدانه، مرجع معرفی بهترین کسب و کار های ایرانی

 

استارت آپ میدانه، مرجع معرفی بهترین کسب و کار های ایرانی

استارت آپ میدانه، مرجع معرفی بهترین کسب و کار های ایرانی : قطعا شما به عنوان صاحب یک کسب و کار ایرانی به دنبال بهترین راه تبلیغات و معرفی کسب و کار خود می گردید که به مرور بتوانید با افزایش درآمد خود به بهترین شکل ممکن کسب و کار خود را توسعه دهید. اما چگونه ؟ چگونه به بهترین شکل ممکن به معرفی کسب و کار بپردازیم ؟ ما در این مطلب قصد داریم تا استارت آپ میدانه، مرجع معرفی بهترین کسب و کار های ایرانی را به شما معرفی کنیم.

اگر می خواهید با یکی از بهترین راه های تبلیغ کسب و کار خود آشنا شوید با ما و با استارت آپ میدانه، مرجع معرفی بهترین کسب و کار های ایرانی همراه باشید.

میدانه چیست ؟

میدانه یک وبسایت ایرانی است که به کمک متخصصین سئو امروزه در بالاترین جایگاه های گوگل قرار میگیرد و در حقیقت جزوی از لینک های برتر گوگل قرار میگیرد. اما هدف میدانه چیست ؟ میدانه با هدف تسهیل معرفی کسب و کار های ارتباطی بین مشتریان و جست و جو کنندگان خدمات و کسب و کار ها می باشد و از این رو استارت آپ میدانه، مرجع معرفی بهترین کسب و کار های ایرانی می باشد که می تواند به شما در زمینه کسب و کارتان کمک نماید.

وظیفه میدانه چیست ؟

میدانه سعی می کند که تمامی کسب و کار های موجود در ایران را به تفکیک شهر معرفی نماید. بدین منظور برای هر نوع کسب و کاری در هر شهر و محله ای یک صفحه جداگانه تشکیل می دهد و با استفاده از علم سئو آن را در لینک های برتر گوگل قرار می دهد. از این رو تمامی کسب و کار هایی که خود را در میدانه ثبت می کنند در نتیجه جست و جو بازدید کنندگان گوگل قرار بگیرند و به عنوان یک کسب و کار به آن ها معرفی شوند.

استارت آپ میدانه، مرجع معرفی بهترین کسب و کار های ایرانی

بدیهی است که با توجه به آمار بالای بازدید های میدانه شما نیز می توانید یکی از این کسب و کار ها باشید که معرفی می شوند.

میدانه برای چه کسانی است ؟

میدانه برای تمامی مردم یک سایت مفید و کاربردی می باشد. چه جست و جو کننده باشید و به دنبال یک خدمات خاص بگردید می توانید به کمک میدانه به لیستی از بهترین کسب و کار ها دسترسی داشته باشید. همچنین اگر خود صاحب یک کسب و کار باشید می توانید خدمات و کالا های خود را به تمامی افرادی که به دنبال کسب و کار شما می گردند نشان دهید که از این رو می توان گفت استارت آپ میدانه، مرجع معرفی بهترین کسب و کار های ایرانی برای تمامی مردم ایران در هر شهر و محله ای می باشد.

میدانه برای چه کسب و کار هایی است ؟

تمامی کسب و کار های مجاز ایران می توانند کسب و کار خود را در این سایت ثبت کنند. بله میدانه برای تمامی کسب و کار های موجود در ایران امکان ثبت کسب و کار خود را میسر کرده است و برای تمامی مشاغل موجود در ایران صفحه اختصاصی خود را ساخته و در جایگاه های برتر گوگل قرار داده است. از این رو نیاز نیست نگران باشید که آیا این سایت قادر به معرفی فعالیت شما می باشد یا خیر !

میدانه برای چه شهر هایی است ؟

خوب است بدانید که میدانه نه تنها برای تمامی شهر های ایران می باشد بلکه سعی خود را کرده است تا تمامی محله های ایران را نیز تحت پوشش قرار دهد تا دقیقا مشتری و جست و جو کنندگان خدمات را به شما برساند. خوب است بدانید که کسب و کار ها به تفکیک محله ها و شهر ها در لینک های برتر گوگل قرار می گیرند که از این رو یک سیستم تبلیغاتی هدفمند و هوشمند را در اختیار شما قرار می دهند که بدون شک آمار جذب مشتری را به مراتب بالاتر و بهتر می کند.

در روش های تبلیغاتی جدید و نوین هدفمند بودن از مهم ترین ویژگی ها می باشد یعنی روش منتخب شما دقیقا کسب و کارتان را به افرادی نشان دهد که به دنبال ان می گردند و این سیستم امروزه در کل دنیا و سوشال مدیا ها به کار گرفته می شود.

میدانه چه تعداد بازدید کننده در روز دارد ؟

به جرئت می توان گفت که میدانه روزانه هزاران بازدید کننده را به خود جذب می کند و این بازدید کنندگان هر کدام با مشاهده سایت میدانه یک خدمات و یا کسب و کار را برای خود انتخاب می کنند تا از آن بهره مند شوند. بدیهی است که یکی از این کسب و کار ها که به مشتریان و مراجعه کنندگان معرفی می شود می تواند شما باشید.

در حقیقت شما با ثبت کسب و کار خود در مدت زمان کوتاهی می توانید از بازدید کنندگانی که میدانه طی سال ها به دست اورده است بهره مند شوید و دیگر خود وارد مراحل جذب مشتری و بازدید کننده نشوید.

استارت آپ میدانه، مرجع معرفی بهترین کسب و کار های ایرانی

هزینه ثبت کسب و کار در میدانه چقدر است ؟

استارت آپ میدانه، مرجع معرفی بهترین کسب و کار های ایرانی سعی کرده است که به عنوان یکی از بهترین مراجع بهترین قیمت را برای شما در نظر بگیرد که به سود حقیقی برسید ! یعنی درآمدی که از طریق میدانه کسب می کنید به مراتب بیشتر از هزینه ای می باشد که پرداخت می کنید و از این روست که به سود حقیقی و واقعی دست پیدا می کنید.

شما برای آگاهی از تعرفه های میدانه می توانید از طریق سایت اقدام نمایید و در صورت تمایل کسب و کار خود را ثبت نمایید.

چرا میدانه ؟

استارت آپ میدانه، مرجع معرفی بهترین کسب و کار های ایرانی تمامی ویژگی هایی که یک روش خوب تبلیغاتی از آن برخوردار می باشد را داراست. از این ویژگی ها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

  1. دسترسی آسان
  2. ثبت سریع کسب و کار
  3. هزینه مناسب
  4. هدفمند بودن
  5. جذب مشتری بالا از ابتدای ثبت کسب و کار

این ویژگی قطعا چیزی است که شما به عنوان یک صاحب کسب و کار به دنبال آن می گردید و ما می توانیم آن را از طریق میدانه در اختیار شما  قرار دهیم.

چگونه می توان در میدانه ثبت نام کرد ؟

ثبت نام در میدانه بسیار آسان است. شما می توانید وارد سایت Meidane.com  شوید و بر روی قسمت ثبت کسب و کار کلیک کنید. سپس مراحل را به ترتیب طی کنید و کار ثبت نام را به پایان برسانید. چنانچه در هر یک از مراحل دچار مشکل شدید به سادگی از طریق پشتیبانی سایت میدانه اقدام کنید و سوالات خود را مطرح کنید تا بدون مشکل کسب و کار شما ثبت شود.

ما در این مطلب سعی کردیم تا استارت آپ میدانه، مرجع معرفی بهترین کسب و کار های ایرانی به عنوان یکی از بهترین راه کار های تبلیغاتی را به شما معرفی کنیم که در آخر امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و با انتخاب میدانه به کسب و کار خود رونق ببخشید.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها