نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. ارديبهشت 1403 - 18:12
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: امروز اقتدار سپاه پاسداران خواب را از چشمان ناپاک دشمنان ربوده است درحالی‌که عملیات «وعده صادق» را در تقابل با رژیم صهیونیستی رقم می‌زند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در گفتگو با «صبح زاگرس»؛ با اشاره به دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پاسداران انقلاب اسلامی امروز در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سازندگی، دفاعی و نظامی در درون و برون کشورمان با همه وجود تلاش می‌کنند و در این راه هم جانشان را در طبق اخلاص گذاشته‌اند.

غلامرضا کمالی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز یک پاسدار بودند که مجاهدت‌های فراوانی برای دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران انجام دادند، لذا پاسداران انقلاب اسلامی صادقانه، کم‌توقع و بااقتدار دستاوردهای بزرگی را برای کشورمان و منطقه به ارمغان آورده‌اند درحالی‌که امروز عملیات «وعده صادق» را در تقابل با رژیم صهیونیستی رقم می‌زنند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در ادامه تصریح کرد: امروز سپاه پاسداران خواب را از چشمان ناپاک دشمنان ربوده است و بارها به دشمنان نظام اسلامی ثابت کرده‌اند که در مقابل آرمان‌ها و ارزش‌های والای نظام جمهوری اسلامی نمی‌توانند قد علم کنند.

مشروح این گفتگو را در ویدئوی زیر شاهد باشید.

https://aparat.com/v/WkNX9

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها