نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. آبان 1401 - 21:03
تیم نفت و گاز گچساران در چارچوب رقابت های لیگ دو فوتبال کشور مغلوب شهرداری بندرعباس شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از هفته ششم رقابت های لیگ دسته دو فوتبال کشور، میزبان تیم شهرداری بندرعباس بود که این دیدارخانگی در پایان به سود حریف پایان یافت.

در شرایطی که به دلیل هوای بارانی و شرایط نامساعد جوی و زمین بازی ، تردیدهای در برگزاری این دیدار وجود داشت، اما تیم نفت و گاز گچساران در خانه با یک گل مغلوب شهرداری بندرعباس شد.

تک گل این بازی در دقایق آغازین نیمه دوم و در دقیقه ۴۹ توسط "امیرعلی عسکری" برای تیم نارنجی پوش شهرداری بندرعباس به ثمر رسید .

در ادامه تیم نفت و گاز گچساران که نمی خواست در این بازی خانگی شکست را بپذیرد، بعد از خارج شدن از شوک گل خورده نیز حملات زیادی را بر روی دروازه حریف انجام داد که در دقیقه ۷۰ بازی با سرنگون شدن مهاجم جوان خود "امید علیپور" درون محوطه جریمه حریف، صاحب یک ضربه پنالتی شد .

اما با حواشی زیادی که بازیکنان و نیمکت حریف رقم زدند آنهم با تاخیر فراوان ، پنالتی زن سه گله نفتی ها "خیرالله ویسی آرا" پشت ضربه قرار گرفت که ضربه او از دست رفت و دروازبان حریف با واکنشی دیدنی مانع گلزنی نفتی ها شد.

در ادامه بازیکنان نفت و گازگچساران حملات خود را ادامه دادند و کار فنی با چندین تعویض سعی در زدن حداقل گل مساوی در این بازی مهم خانگی بودند که موفق به این مهم نشدند و این بازی با همان نتیجه یک بر صفر به سود تیم شهرداری بندرعباس به پایان رسید.

نفتی ها در این دیدار با ترکیب امیر مقداد مالکی ، روزبه آروانه ، سید ایوب چمن ، مصدق دریس ، سهیل دلفیه فرد ، محمود داری زاده ، خیرالله ویسی آرا ، احمد داغری ، امید علیپور ، بهنام برهانی منش ، سعید کریمی وارد زمین بازی شدند.

با این نتیجه تیم نفت و گاز گچساران با تفاضل گل برابر و بدلیل گل زده کمتر صدر جدول را به تیم "شهید قندی یزد "سپرد و خود با ۱۳ امتیاز از ۶ بازی انجام شده در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها