نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. فروردين 1399 - 9:59
گروه های جهادی گچساران باهدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا(کووید19)،وارد میدان جهاد شده اند و اقدامات موثری را روستاهای این شهرستان انجام می دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،درپی وقوع بحران بیماری کرونا ویروس در نقاط مختلف جهان، شیوع این بیماری در ایران رسما در تاریخ ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ تایید شدکه تا ظهر اول فرودین ماه امسال طبق آمار رسمی وزارت بهداشت ایران 19644نفر مبتلا شده و 1433 نفر از هموطنان کشورمان جان خود را به علت این بیماری از دست داده‌اند که به نوعی همه استان‌های کشور درگیر این بیماری شده‌اند.

گستردگی شیوع بیماری در پهنای تمام استان‌های کشور موضوع مدیریت پیشگیری، هشدار و درمان بیماری ویروس کرونا را با مشکل روبه‌رو ساخته و در صورتی که در زمان مناسب، اقدام مناسب اعمال نشود، چه بسا ابعاد فاجعه انسانی این ویروس نیز غیر قابل تصور باشد. 

اما در کنار مقابله با این ویروس در مناطق مختلف شهری ،این موضوع در روستاها نیز با جدیت دنبال می شود و گروهای جهادی بسیج همراه با اهالی روستاها اقدام به ضدعفونی‌کردن روزانه خیابان‌ها، معابر روستایی، سواری های مسافربری،ادوات و ماشین آلات کشاورزی و همچنین درتوزیع ماسک و دیگر اقلام بهداشتی و کنترل ورودی های مناطق روستایی مشارکت می کنند.

 هرچند باید توجه داشت که با در نظر گرفتن چنین اقداماتی برای مبارزه با "کووید 19"،تنها انتظاری که از روستاییان بومی ساکن در دیگر مناطق شهرستان و استان نیز می رود این است که در این شرایط به این مناطق روستایی سفر نکنند و دیدار با اقوام خود را در زمان دیگری داشته باشند.

درادامه تلاش جهادگران پایگاه های بسیج شهیداحمدکاظمی وشهیداحمدمحمدی درخط مقدم مبارزه با کرونا ویروس در ورودی روستاهای چهاربیشه سفلی، آبچیرک، آبتوت و انجیرسیاه این شهرستان را مشاهده کنید.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها