نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. ارديبهشت 1399 - 9:46
بسیجیان شهرستان گچساران حالا هم به کمک خانواده هایی می روند که کسب و کار آنها از بیماری کرونا آسیب دیده است، تهیه بسته های معیشتی و توزیع آن بین نیازمندان هر منطقه جلوه دیگری از اقدامات جهادی بسیجیان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،بیش از2ماه است که از شیوع ویروس کرونا در کشورمان می گذرد و ایران هم مانند بسیاری از کشورهای جهان در میدان نبرد با این ویروس منحوس قرار دارد،اواخر بهمن ماه سال گذشته بود که وزارت بهداشت از اولین مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در شهر قم سخن گفت و از آن به بعد نیزکشور آرام آرام  رنگ و بوی مبارزه با کرونا گرفت.

با شیوع بیماری کرونا ویروس و درگیر شدن تمام استان های کشور با این بیماری خطرناک، کم کم دغدغه کمبود اقلام بهداشتی مانند ماسک، دستکش ،ژل و دیگر اقلام بهداشتی نیز رخ نمایی کرد و این روند تا جایی ادامه یافت که برخی سودجویان با اقدام به احتکار ، موجبات کمبود و گرانی این اقلام را فراهم ساختند.

سرانجام دولت هم ستاد مقابله با این بیماری را به ریاست وزارت بهداشت تشکیل می دهد تا به نوعی از تمام ظرفیت های کشور در این زمینه آنهم به صورت منظم و یکپارچه بهره گیرد که شاید بتوان گفت مهمترین تصمیم این ستاد، همان اعلام بسیج ملی غربالگری و مقابله جدی با بیماری "کووید 19"بود.

بنابراین در این تصمیم قرار می شود بسیجیان و گروه های جهادی بسیج به کمک شبکه بهداشت و درمان بشتابند و علاوه بر غربالگری ،ضد عفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی، هرکاری که از دستشان بر می آید، دریغ نورزند.

در همین راستا درگچساران بسیجیان ، گروه های جهادی و دیگر مجاهدان سلامت آستین همت بالازده و وارد میدان نبرد با کرونا می شوند که با ایجاد قرارگاه های جهادی کار تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده و توزیع دستکش را بین شهروندان آغاز می کنند و علاوه بر آن طرح غربالگری ورودی های شهر،ضد عفونی سازی اماکن عمومی و معابر را در مناطق شهری و روستایی بر عهده می گیرند و نیز با انگیزهای مضاعف فعالیت های جهادی را دنبال می‌کنند.

 اما این پایان کار نیست و بسیجیان شهرستان گچساران حالا هم به کمک خانواده هایی می روند که کسب و کار آنها از بیماری کرونا آسیب دیده است، تهیه بسته های معیشتی و توزیع  آن بین نیازمندان هر منطقه جلوه دیگری از اقدامات جهادی بسیجیان است.

درادامه اقدامات گردان 485امام حسین علیه السلام تیپ 48سپاه فتح استان را می‌توانید از تصاویر و ویدئوی زیر تماشا کنید:

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها