نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. دى 1399 - 7:00
پزشک گچسارانی گفت:ورود خون های آلوده به "ويروس HIV" در سال های قبل گرفته تا تحريم های ظالمانه اقلام دارويی، همه وهمه حاكی از عمق خباثت و كينه توزی حاكمان آمریکا، انگلیس و فرانسه عليه کشورمان را دارد و معتقدم که از این تجارب تلخ باید درس عبرت گرفت که مجددا تکرار نشوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حامد رمضان زاده، پزشک گچسارانی در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر ممنوعیت استفاده از واکسن های کرونایی آمریکایی و انگلیسی گفت:بر همگان واضح و مبرهن است كه به گواه تاريخ ، آمريكا و انگليس و فرانسه در دشمنی با ايران و اسلام يد طولايی دارند و متاسفانه اين دشمنی ها را در گذشته و حال وارد دنيای پزشكی و بهداشت هم كرده اند.

وی افزود:در این خصوص می توان از ورود خون های آلوده به ويروس HIV در سال های قبل گرفته تا تحريم های ظالمانه اقلام دارويی،انسولين،تجهيزات پزشكی و كيت های تشخيصي كرونا و اقلام مرتبط با مقابله كرونا نام برد و معتقدم که از این تجارب تلخ باید عبرت گرفت که مجددا تکرار نشوند.

رمضان زاده ادامه داد:بنابراین بیان چنین مواردی همه و همه حاكی از عمق خباثت و كينه توزی حاكمان اين كشورها عليه ايران و اسلام را دارد كه از سلامت انسان ها به عنوان راه تجارت و كسب درآمد و همچنين انجام مقاصد شوم خود استفاده می كنند.

پزشک گچسارانی در ادامه تصریح کرد:در مورد واكسن كرونا هم بنا بر سابقه تاريک اين کشورها در زمينه اعمال دشمنی به هر نحو عليه كشورمان، همانگونه كه رهبر با بصيرتمان در فرمايشات اخير خود هم بیان کردند بنابراین نیز عقل حكم می كند كه بنا را بر عدم اطمينان به اين كشورها بگذاريم.

وی افزود:همانگونه كه تاكنون با خودكفايی و تكيه به نيروی متخصص و جوان داخلی در همه زمينه ها  پيشرفت های به سزايی داشته ايم كه تحسين همگان را در پی داشته است  و در زمينه كرونا هم، از ماسک و تجهيزات فردی گرفته تا واكسن را با دستان توانمند جوانان كشور توليد و بومی سازي كرده ايم، پس كماكان بایستی به اين روند ادامه دهيم.

 رمضان زاده گفت:توليد واكسن كرونا ایرانی در شرايط تحريم های ظالمانه ، الحق كاری بود كارستان و بدون شک اين چنين شاهكاری در دنيا بی نظير است و امیدواریم كه تا زمان توليد انبوه واكسن ملی ، با رعايت پروتكل های بهداشتی و رعايت قوانين صادره از ستاد ملی مبارزه با كرونا بيماری را كنترل كرده و انشاءالله در آينده ای نزديک جشن اتمام اين ويروس منحوس را همه با هم برگزار كنيم.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت