نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. بهمن 1396 - 10:59
هستند در ایران افرادی که برای رضای خدا و مردم دارند تلاش می کنند گرچه تعدادشان هم کم است و تازمانی که اینها هستند خداوند همین کشور پراشتباه را حفظ می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،احمد خورشیدی آزاد ،تحلیل گر مسائل راهبردی دریادداشتی نوشت:خیلی ها در تحلیل ها و رفتارشان ، عامل " خدا " را در نظر نمی گیرند و به همین دلیل پیس بینی های شان غلط در می آید ، مثلا زمان انقلاب می گفتند " مگر ممکنه با دست خالی شاه را بیرون کرد " و یا درزمان جنگ گفتند " عراق چهارمین ارتس زرهی دنیا را دارد که آمریکا و شوروی هم ازش حمایت می کنند مگر می شود جلوی این ارتش قدرتمند ایستاد. "

خلاصه اینکه برای این نوع آدم ها عنصر " خدا " هیچ نقشی ندارد ، ولی بنده براساس تجربه خودم عرض می کنم نه تحلیل عقلی یا علمی و اینکه در همه اتفاقات این ۳۹ ساله دیده ام واژه " خداوند "نتیجه را طور دیگری رقم زده مثلا ایرانی ها با همین نیروهای آموزش ندیده و بی تجربه و کم تجهیزات بر ارتش واقعا قدرتمند عراق پیروز شدند.

‌بچه های سپاهی و بسیجی که نیمی از آنها شنا هم بلد نبودند اسکله های " البکر " و الامیه " عراق را که آمریکایی ها ساخته بودند را رفتند و تصرف کردند و فرماندهان آنها را هم اسیر کرده و با خودشان آوردند ، چون بچه ها خالص بودند و خداوند هم به همان اخلاص ها نگاه کرد و پبروزشان نمود.

 در عملیات آزادی خرمشهر ما ۷۲ هزار نفر بودیم ودشمن ۲۷۰ هزار نفر و تجهیزات آنها نیز ۸ برابر ما بود وعقل و علم و فناوری همه می گفتند شما شکست می خورید اما عنصر خدا آمد و نتیجه را برعکس کرد.

 در جنگ خلیج فارس آمریکا و انگلیس و هم پیمانان اروپایی اش ۱۷۸ فروند ناو و ناوچه را به جنگ با ما آورده بودند اما ما فقط ۳۸۰ فروند قایق کوچک داشتیم و می دانیم نیروی دریایی ارتش نیز درروزهای اول جنگ ضعیف شده بود اما نیروهای آموزش ندیده و بی تجهیزات ایران قدرت دریایی غرب را عقب زدند.
در حوادث اخیر هم شما می گفتید مردم از حکومت ناراضی اند و منهم قبول دارم که اکثرا دلخورند و عقل و علم می گوید کار حکومت تمام است اما عنصر "خدا" به میان می آید و ماجرا را طور دیگری رقم می زند ،می دانید چرا ؟ به این دلیل که در این کشور ۲۵۰ هزار شهید چشم در چشم خدا دوخته اند که با تمام کاستی ها ،انقلاب را نگه دارند.

هستند در ایران افرادی که برای رضای خدا و مردم دارند تلاش می کنند گرچه تعدادشان هم کم است و تازمانی که اینها هستند خداوند همین کشور پراشتباه را حفظ می کند دقیقا مثل اینکه شما می خواهید بروید با عده ای دعوا بکنید اما توی آن جمع یک آدم خوب می بینید و می گویید بخاطر همین یک آدم مثبت باهاتون دعوا نمی کنم ، ما که عقل جزداریم این را تشخیص می دهیم ولی خداوند که عقل مطلق است تشخیص نمی دهد؟.

خدایا به ما کمک کن تا بیشتر و بیشتر به حل مشکلات بنده هایت همت کنیم.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها