نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. بهمن 1399 - 13:22
رئیس سابق بهداشت و درمان گچسارن مطرح کرد؛
ایران برای پیشرفت نیازمند تقویت تفکر انقلابی است
صیدی گفت:علاج مشکلات جامعه همان مدیریت انقلابی است چرا که روحیه جهادی و انقلابی باعث جهش در هر عرصه ای می شود، بنابراین جمهوری اسلامی ایران امروز نیازمند تقویت تفکر انقلابی برای رسیدن به توسعه و پیشرفت همه جانبه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سهراب صیدی، رئیس سابق بهداشت و درمان گچسارن در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت:باید توجه داشت که با پیروزی انقلاب اسلامی فرزندان این سرزمین در بسیاری از عرصه ها هم تهدیدها را تبدیل به فرصت کردند و ملت بزرگ ایران اسلامی با تبعیت از امر ولایت به پيشرفت های چشم گيری بدون وابستگی به خارج نیز دست يافته است.

وی در ادامه با اشاره به راه های مقابله با تهدیدات و توطئه های دشمنان افزود:در وهله اول اتکال بر خداوند بهترین عنصر مبارزه با نظام سلطه است، که به معنای واقعی تحقق این امر نیز در استفاده از ظرفیت و توان داخلی در اتکا به نخبگان ، دانشمندان و جوانان این کشور میسر می شود.

رئیس سابق بهداشت و درمان گچسارن تصریح کرد:بنابراین حفظ وحدت ، انسجام و یکپارچگی آحاد ملت در سایه سار ولایت فقیه برای تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی یک اصل مهم و اساسی به شمار می رود که لازمه اش هم بصیرت و دشمن شناسی است.

صیدی در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشورمان گفت:معتقدم که می توان از سوء مديریت  برخی دولتمردان،بی تدبیری و  ترجيح مسائل شخصی بر منافع ملی به عنوان ریشه مشکلات معیشتی و اقتصادی در کشورمان نام برد، باور کنید خيلی از مديران حتی شرح وظائف خود را هم نمی دانند.

 وی در ادامه اظهارکرد:به عنوان مثال اگر همین نمایندگان مجلس شورای اسلامی با شرح وظایفشان بر اساس قانون آگاهی داشته باشند و وظیفه شان را به نحو مطلوب انجام دهند بسیاری از مشکلات جامعه نیز در بحث قانون گذاری و دفاع از حقوق عامه مردم نیز مرتفع خواهند شد.

رئیس سابق بهداشت و درمان گچسارن افزود:در بحث کاستی ها اقتصادی نیز معتقدم که نباید پست های کلیدی این مملکت در دست مسئولین نالایق و غربگرا قرار بگیرد ، این نکته هم حائز اهمیت است که متاسفانه به جای حمايت از توليد كنندگان داخلی، به نوعی وارد كننده تربيت كرديم چرا که در راستای منافع برخی اشخاص و آقازاده ها اقدامات صورت گرفته است.

صیدی ادامه داد:بنابراین انجام چنین اقداماتی در جامعه موجبات بیکاری جوانان، عدم ازدواج جوانان و نیز معضلات فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی را در پی خواهد شد که گره ها را در داخل کشور محکمتر و کار دشمنان را برای انجام هر نقشه و توطئه ای علیه کشورمان هم بازتر می کند.

وی در ادامه با اشاره به تفاوت مدیریت انقلابی و غربگرا در جامعه گفت:از ابتدای انقلاب تاکنون هرکجا مدیریت انقلابی و جهادی حکمفرما بوده است به پیشرفت های قابل قبول و ارزشمندی در زمینه های گوناگون دست یافتیم، اما در مقابل مدیریت اشرافی و غربگرا  تنها در جهت ایجاد شکاف طبقاتی بین آحاد جامعه گام برداشته و علت اصلی نارضایتی مردم و بوجود آوردن مشکلات در سطح کشور بوده است.

صیدی در پایان گفت:علاج مشکلات جامعه همان مدیریت انقلابی است چرا که روحیه جهادی و انقلابی باعث جهش در هر عرصه ای می شود، بنابراین جمهوری اسلامی ایران امروز نیازمند تقویت تفکر انقلابی برای رسیدن به توسعه و پیشرفت همه جانبه است.

انتهای پیام/  

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها