نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. بهمن 1402 - 13:54
امام‌جمعه موقت گچساران گفت: جهاد تبیین راهبرد اساسی و کارگشا در مقابل جنگ شناختی دشمن است که باید دستاوردها و پیشرفت‌های نظام اسلامی بیان شود و ایام‌الله دهه فجر فرصت مناسبی برای این مهم خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا صفایی، امام‌جمعه موقت گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی با اشاره به ابعاد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای بازخوانی دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی به شمار می‌رود و حضرت امام (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی حکومت مردم‌سالاری دینی را پایه‌گذاری کردند، که در جهان بی‌بدیل است.

وی افزود: حکومت پهلوی در آن دوران به‌طور کامل وابسته به بلوک غرب و شرق بود و با پیروزی انقلاب اسلامی برای اولین بار در تاریخ بشریت، حکومتی پایه‌ریزی شد که مبتنی بر رأی، اراده و تصمیم مردم یک سرزمین بود.

امام‌جمعه موقت گچساران گفت: در دوران ستم‌شاهی تنها درصد کمی از مردم ایران از خدمات گوناگون برخوردار بودند و بخش زیادی از جامعه آن روز با فقر و محرومیت شدید دست‌وپنجه نرم می‌کردند و اگر امروز کشورمان را با دوران پیش از انقلاب مقایسه کنیم به‌وضوح شاهد پیشرفت‌ها و توسعه در همه بخش‌ها و زمینه‌های عمرانی و آبادانی، صنعت دفاعی، انرژی هسته‌ای، صنعت هوافضا، پزشکی، علم نانو و... هستیم.

حجت‌الاسلام صفایی اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران پس از گذشت 45 سال تبدیل به الگویی بی‌نظیر برای جوامع آزادی‌خواه جهان شده است و بی‌گمان این عزت و اقتدار را مدیون هدایت‌های امامین انقلاب و برکت خون شهدا هستیم و هم‌اینک در سایه انقلاب اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب، موج بیداری در دنیا شکل‌گرفته و دشمنان نیز به سمت زوال و نابودی گام برمی‌دارند.

وی افزود: دهه‌ فجر، دهه‌ پاسداشت دستاوردهای انقلاب اسلامی و فرصت مناسبی برای بازخوانی تاریخ انقلاب است چراکه انقلاب اسلامی را باید سرآغاز تحولات بزرگ و بنیادین در ایران، منطقه و جهان برشمرد؛ بنابراین امروز اهمیت تبیین دستاوردها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی دوچندان شده است.

حجت‌الاسلام صفایی تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان با ترفندهای مختلف به دنبال ضربه زدن به انقلاب و ملت بزرگ ایران بودند که جهاد تبیین راهبرد اساسی و کارگشا در مقابل جنگ شناختی دشمن است که باید دستاوردها و پیشرفت‌های نظام اسلامی بیان شود و ایام‌الله دهه فجر فرصت مناسبی برای این مهم خواهد بود.

 امام‌جمعه موقت گچساران گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند باید به مردم امید و نشاط بدهیم، باید نشان بدهیم که انقلاب روبه‌جلو حرکت کرده است. لذا ما باید قدردان انقلاب و نظام اسلامی باشیم و برای مستحکم کردن پایه‌های آن با وحدت، انسجام و همدلی در سایه توجه به منویات رهبر انقلاب تلاش کنیم.

انتهای خبر/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها