نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. دى 1399 - 7:25
سرمربی فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: ادامه کار با این شرایط بسیار سخت است، بازیکنان را که نمی شود از تیم اخراج کرد اما مجبور می شوم که استعفا بدهم و کار نکنم، بنده عاشق کار هستم و کارهای نشد را در این فوتبال شد کردم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،جهانبخش جعفری،سرمربی فوتبال نفت و گاز گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص عملکرد تیمش گفت:ببینید بازی با شهرداری همدان دو نیمه متفاوت داشت، نیمه اول سوار بر بازی بودیم و چندین موقعیت گل هم داشتیم اما نیمه دوم واقعا  خوب نبودیم، به جهت اینکه تیمی که عقب می افتد به مراتب باید پرفشارتر و قوی تر بازی کند و این بازیکنان باید بدانند در دیدارهای آینده خیلی با روحیه تر بازی کنند.

80درصد تیم بومی هستند

وی افزود:بنابراین بازیکنان تیم اگر این جسارت را نتوانند در آینده انجام دهند و انقلابی در خودشان بوجود نیاورند ،شرایط به مراتب هم سخت تر خواهد شد، شما مشاهده می کنید 80 درصد از بچه های تیم همه بومی هستند که باید انقلابی در خودشان بوجود بیاورند تا در آینده عملکردشان نیز بهتر شوند.

جعفری در ادامه در خصوص عملکرد داوری نیز گفت:باید توجه داشت که داوری این دیدار خیلی ضعیف بود، بنده از کمیته داوری خواهش دارم که هر داوری را بی جهت سطح بالا ندهند این داور تا چند وقت قبل یک داور چهارم بوده است که یکمرتبه دیدار لیگ دو قضاوت می کند.

داور سرتیم مان را بُرید

سرمربی فوتبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد:اگر تصمیم داور مسابقه در گل دوم ایراد نداشت، من صددرصد مربیگری را کنار می گذارم ، داور سرتیم ما را بُرید بنابراین از مسئولین تیم گله دارم یک مقطعی داوری جرات نداشت در این شهر بد قضاوت کند و امروز براحتی سر تیم ما را می برند و هیچ اتفاقی هم نمی افتد.

تیم بدتر از این هم خواهد شد

وی درادامه اظهارکرد:حرفم با مسئولین تیم است و امروز حتی یک نفر را هم ندیدید که به داور معترض باشد مگر می شود من هر هفته اخراج بشوم؛ مسئولین تیم ،بازیکنان همه و همه اگر انقلابی در عملکردشان بوجود نیاورند مطمئن باشید این تیم بدتر از این هم خواهد شد و باید فکری اساسی در خودشان انجام دهند.

نمی توانم با این بازیکنان کار کنم

جعفری با اشاره به برنامه کادر فنی تیم نفت و گاز گچساران در آینده گفت:اگر بازیکنان بخواهند اینگونه پیش بروند و انقلابی در نوع بازی شان ایجاد نکنند، بنده نمی توانم با این بازیکنان کار کنم،بنده قبلا ثابت کردم و سال های گذشته تیم هایی را نیز با موفقیت هدایت کردم.

کارهای نشد را شد کردم

سرمربی فوتبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد: ادامه کار با این شرایط بسیار سخت است، بازیکنان را که نمی شود از تیم اخراج کرد، اما مجبور می شوم که استعفا بدهم و کار نکنم،بنده عاشق کار هستم و کارهای نشد را در این فوتبال شد کردم، اما جای که احساس کنم که نمی خواهند واقعا هم نمی شود و اگر برخی خودشان را به خواب زده اند که نمی توان بیدارشان کرد.

اینجا کسی تب نمی کند

وی در ادامه گفت:اگر روند بازی های تیم به همین شکل پیش برود ما نباشیم بهتر است چون آبروی چندین و چند ساله مان را براحتی نمی توانیم خرج کنیم، یکی از مسئولین رده بالای این تیم گفته که اگر واسه ما تب کنند ما برایشان هم می میریم،بنابراین در پاسخ می گویم اینجا کسی تب نمی کند نمی شود شما برای پیشرفت فوتبال شهرتان بمیرید.

 برای شهرتان بمیرید

جعفری در پایان گفت:بنابراین نگاه نکنیم چه کسی تب می کند و اگر گچسارانی و بومی این شهر هستید پس بسم الله و بیایید پای کار، اما صرف اینکه پُست داشته باشیم و بگوییم هستیم اصلا زیبنده تیم فوتبال نفت وگاز گچساران نیست، بنده اینجا مهمان هستم اما دلم می خواهم فردا روزی پشت سرم بگویند صادقانه کار کرد و حرف دلش را هم زد و اما مسئولینی که دوست دارید برای تان تب کنند فعلا کسی نیست و شما بیایید برای شهرتان بمیرید.

گفتنی است تیم نفت و گاز گچساران در هفته سوم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور ،مقابل میهمانش شهرداری همدان با نتیجه 2برصفر شکست خورد.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها