نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. تير 1402 - 9:48
مدیرعامل نفت و گاز گچساران گفت: اقدامات نفت در برابر عظمت و خواست مردم ناچیز است اما ما باید عملکرد خود را به ثبت برسانیم تا حقانیت نفت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی روشن شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا کمالی، مدیرعامل این شرکت در نشستی که با حضور مدیرکل صداوسیمای استان کهگیلویه و بویراحمد و معاونان وی و جمعی از مدیران شرکت نفت گچساران در سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد، اظهار کرد: بدون ‌شک شما که روحیه امید را با انتشار خبرهای امیدبخش به جامعه پیرامون منعکس می‌کنید و فریاد رسای اقدامات انجام‌شده در حوزه فعالیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستید، می‌توانید با هم‌افزایی انگیزه مضاعفی برای نیروهای خدومی که در شرایط سخت مشغول خدمت هستند، باشید.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران افزود: کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در گستره وسیع و مناطق صعب‌العبور مشغول خدمت هستند، اما اراده‌ای بسیار قوی برای انجام کار وجود دارد. این اراده آن‌قدر قوی بوده که پس از چهل و اندی سال کماکان صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم همه تهدیدها، فعال و خستگی‌ناپذیر به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد.

وی با تشریح اجمالی فعالیت‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: شرکت نفت و گاز گچساران دارای ۳ مسئولیت اصلی تولید نفت و گاز کشور، رسیدگی به نیروی انسانی و حوزه مسئولیت‌های اجتماعی است که برای تحقق دو مسئولیت اصلی باید به محیط پیرامونی خود نگاه مثبت داشته باشیم

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مدیرکل صداوسیمای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسالت رسانه ملی به‌ویژه صداوسیمای استان می‌طلبد این اقدامات و عملکردها برای مردم و افکار عمومی تبیین شود. سعی کرده‌ایم اقدامات و فعالیت‌هایمان باارزش و محتوا باشد و در این راه به کمک صداوسیما در قالب تولیدات مختلف نیاز داریم.

وی از راه‌اندازی سامانه‌ای برای ثبت فعالیت‌های نفت و گاز گچساران در قالب مسئولیت‌های اجتماعی خبر داد و گفت: این سامانه اقدامی خوب در راستای تشریح مسئولیت‌های اجتماعی شرکت نفت و گاز گچساران برای افکار عمومی و رسانه‌ها است.

مهندس کمالی افزود: البته اقدامات نفت در برابر عظمت و خواست مردم ناچیز است اما ما باید عملکرد خود را به ثبت برسانیم تا حقانیت نفت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی روشن شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در پایان تأکید کرد: یک بخش مهم دفاع از عملکرد و اقدامات نفت می‌تواند توسط صداوسیما انجام شود و ما این انتظار راداریم خبرنگاری در حوزه نفت با رعایت الزامات صداوسیما تعریف شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در ادامه نیز از آمادگی این سازمان برای ساخت سرود و نماهنگی غرورآفرین از زحمات کارکنان صنعت نفت گچساران خبر داد.

امیر رئوف، اظهار کرد: اینکه گفته می‌شود گچساران قلب تپنده نفت ایران است، مبالغه و تعارف نیست و این لقب به‌خودی‌خود اتفاق نیفتاده است. بدون اغراق صنعت نفت دین خود را به انقلاب اسلامی چه در سال‌های مبارزاتی قبل از پیروزی انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس ادا کرده است. نقش کارکنان و مدیران در صنعت نفت به‌ویژه نفت گچساران در پیروزی انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

مدیرکل صداوسیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر لزوم اطلاع‌رسانی عملکرد نفت برای افکار عمومی عنوان کرد: ما منکر تلاش دیگر بخش‌های اقتصادی در رونق اقتصاد کشور نیستیم اما نفت جایگاه ویژه‌‌ای دارد که باید برای جامعه تبیین شود. اقدامات بزرگ و قابل‌توجهی در نفت انجام‌شده که هرکدام می‌تواند سوژه خبری مهمی در رسانه‌ها باشد که باید با همکاری و تعامل این مهم انجام شود.

رئوف گفت: دشمن جنگی تلفیقی و شناختی علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده و این جنگی رسانه پایه است که می‌طلبد در این میدان قدرتمند عمل کرد. اگر بتوانیم روایت‌های مناسبی تبیین کنیم، افکار عمومی نسبت به خدمات نظام به‌ویژه در نفت آگاه شده و امیدواری به جامعه تزریق می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تصریح کرد: صداوسیمای مرکز استان این آمادگی را دارد که نسبت به ساخت سرود و نماهنگی غرورآفرین از زحماتی که در صنعت نفت گچساران کشیده می‌شود، اقدام کند و این سرود باهدف پخش در شبکه‌های ملی و با تراز ملی ساخته خواهد شد.

رئوف در خصوص پخش زنده مسابقات ورزشی ازجمله بازی‌های تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: زیرساخت‌های لازم ازجمله فیبر نوری باید در مجموعه ورزشی ایجاد شود تا امکان پخش زنده تسهیل شود.

در پایان اعضای حاضر در جلسه به بحث و گفت‌وگو پیرامون مسائل مطرح‌شده پرداختند.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها