نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. تير 1402 - 17:22
کمالی گفت: تلاش خواهیم کرد کارهایی که منجر به انگیزش بیشتر کارکنان می‌شود را اجرایی کنیم ،توصیه می‌کنیم پیشنهاد‌های انگیزشی خود را ارائه دهند تا بتوانیم قدردان کارکنان این شرکت باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در جلسه عملیات هفتگی این شرکت که با حضور مدیران عملیات، امور فنی، جمعی از رؤسای ستادی و عملیاتی برگزار شد، گفت: همه کارکنان مناطق عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در نگهداشت و افزایش تولید به‌موقع نقش اساسی دارند و قطعاً پایه‌های استوار و قابل‌اتکا این صنعت هستند.

وی ادامه داد: باید بدانیم صندلی مدیریت ما باوجود همین نیروهای عملیاتی معنادار می‌شود و نباید فراموش کنیم ما خادمان آن‌ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت‌های توانمند و قدرتمند در مناطق نفت‌خیز جنوب است و حفظ این توانمندی با ایجاد انگیزش و بهره‌وری بیشتر در کارکنان و به‌صورت خاص کارکنان عملیاتی حفظ خواهد شد.

 کمالی افزود: تلاش خواهیم کرد کارهایی که منجر به انگیزش بیشتر کارکنان می‌شود را اجرایی کنیم بنابراین به کلیه مدیران، رؤسا توصیه می‌کنیم پیشنهاد‌های انگیزشی خود را ارائه دهند تا بتوانیم قدردان کارکنان گمنام این صنعت باشیم.

 مدیرعامل نفت و گاز گچساران با تشکر از اقدام مدیر عملیات نفت و گاز گچساران برای تجلیل از نیروهای اداره نگهداری و تعمیرات خطوط لوله که در سخت‌ترین شرایط کاری موفق به مهار نفت ریزی شدند گفت: چنین برنامه‌های انگیزشی باید ادامه پیدا کند تا کارکنان به این باور برسند که مدیران شرکت قدردان آن‌ها هستند.

 بر اساس این گزارش در ادامه این مراسم مدیرعامل نفت گچساران ضمن تقدیر از آقایان محمد صالحی و جمعه مظاهر پور صندلی خود را در اختیار محمد صالحی قرارداد تا مدیران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برای دقایقی پای صحبت‌های وی بنشینند.

تصاویر را مشاهده کنید.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها