نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. مرداد 1402 - 10:33
رقابت‌های لیگ یک فوتبال کشور ۲۰ روز دیگر آغاز خواهد شد درحالی‌که باشگاه نفت و گاز گچساران در فصل نقل و انتقالات تابستانی، بازیکنانی جدیدی به خدمت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران پس از پشت سر گذاشتن اردوی تدارکاتی در تهران و برگزاری چند دیدار دوستانه، امید و انگیزه زیادی برای کسب موفقیت در لیگ آزادگان با سرمربی جدید خود دارد. اگرچه نفتی‌های گچساران در فصل نقل و انتقالات تابستانی به نوعی خوب عمل کردند و بازیکنان جدیدی را هم به خدمت گرفتند.

مهدی کربلایی مدافع دریای کاسپین بابل که اخیراً در نظرسنجی برخی سایت‌های ورزشی به‌عنوان بهترین مدافع لیگ یک از سوی مخاطبان این رسانه‌ها انتخاب شد، علی نبی زاده هافبک فصل قبل مس شهربابک که سابقه بازی در تیم‌های شهر خودرو و فجر سپاسی را دارد؛ علی قربان خانی مدافع _ وینگر فصل گذشته شهرداری آستارا که سابقه همکاری با پیروز قربانی را دارد و علاوه بر این در تیم‌های گل گهر و آرمان گهر سیرجان و پیکان تهران نیز به میدان رفته است با امضای قراردادی به نفت و گاز گچساران ملحق شدند.


مرتضی نگهداری، وحید اصغرزاده (دروازه‌بان) و رضاخانی برای حضور قدرتمندانه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور به این تیم پیوسته‌اند. محمدمهدی عسکری، بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال شهرداری آستارا؛ ساسان جعفری کیا بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال شهرداری آستارا و همچنین محسن آقایی بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال شهرداری آستارا هم به تیم نفت و گاز گچساران پیوستند.

امین رضایی قلعه، هافبک فصل قبل پارس جنوبی جم که ابتدای نقل و انتقالات تابستانی به تیم سایپا ملحق شده بود پس‌ازاینکه انتقالش به جمع خودروسازان نهایی نشد؛ با باشگاه نفت و گاز گچساران به توافق نهایی رسید و با امضای قراردادی رسمی به این تیم پیوست. اگرچه رضایی سابقه بازی در تیم‌های راه‌آهن تهران، اروند خرمشهر، رایکا بابل را در کارنامه دارد.

باشگاه نفت و گاز گچساران قرارداد سه بازیکن فصل گذشته خود را که به همراه این مقام قهرمانی لیگ دو را به دست آورده و به رقابت‌های لیگ یک صعود کردند به مدت یک‌فصل دیگر تمدید کرد. جلیل پناهی، امید علی پور و مهدی دلاور زاده سه بازیکنی هستند که قراردادهای خود را با نفتی‌های گچساران تمدید کردند.

بر این اساس ساسان جعفری کیا، عرفان افراز، امیرحسین صالحی، مصطفی آقاجانی، میثم مرادی، محسن آقایی، علی قربان خانی، امین رضایی قلعه، وحید اصغر زاده، مهدی کربلایی، مرتضی نگهداری، علی نبی زاده، رضاخانی، محمدمهدی عسگری، محمدرضا شاهرخ‌آبادی ۱۵ بازیکن جدید نفت و گاز گچساران هستند که به‌تازگی با امضای قراردادی به این تیم ملحق شده‌اند

پیروز قربانی، سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص برنامه‌اش برای این تیم پیش‌تر گفته بود: طبق صحبت‌هایی که با مدیرعامل باشگاه نفت و گاز گچساران صورت گرفت، مصمم هستیم که یک تیم خوب و پرقدرت را آماده لیگ یک کنیم تا بتواند از حیثیت فوتبال گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد دفاع کند و همچنین نماینده خوبی برای مردم گچساران در فوتبال باشد.

وی بیان کرده بود: این تیم تازه از لیگ دو به لیگ دسته اول صعود کرده و طبیعتاً هم باید یک سری ملاحظات را در نظر بگیریم چراکه هدف این است که یک تیم پرقدرت را روانه مسابقات کنیم، تیمی که بتواند فوتبال آبرومندی ارائه دهد و از سابقه خوب فوتبالی گچساران نیز دفاع کند.

قربانی افزوده بود: اسم تیم نفت و گاز گچساران برای بنده مهم‌تر از هر چیزی است و اولویت را در بستن یک تیم خوب قرار می‌دهم چه بازیکنان بومی باشند و چه غیربومی، تیمی را باید بسازیم که از حیثیت فوتبال این استان دفاع کند. این قول را به مردم گچساران می‌دهم که تیمی را بسازیم که مردم از دیدن فوتبالش لذت ببرند.

این در حالی است که زمان مسابقات فصل جدید لیگ یک نیز با تغییراتی مواجه شده است و در شرایطی که پیش‌تر مهرداد شفیعی راد مسئول لیگ دسته اول، زمان شروع مسابقات لیگ‌ یک را پنجم شهریورماه اعلام کرده بود؛ کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد روز شنبه یازدهم شهریورماه مسابقات به‌صورت رسمی آغاز خواهد شد.

همچنین زمان قرعه‌کشی مسابقات لیگ یک نیز به دلیل هماهنگی برای مکان برگزاری مراسم و همچنین بلاتکلیفی مالکیتی چند تیم حاضر؛ تغییر یافت؛ بر اساس تغییرات صورت گرفته و پیش‌بینی‌های انجام‌شده قرعه‌کشی لیگ آزادگان در محدوده زمانی ۲۱ تا ۲۴ مرداد خواهد بود که زمان دقیق و محل برگزاری قرعه‌کشی متعاقباً اعلام خواهد شد. پیش‌تر زمان برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ دسته اول ۱۴ تا ۱۶ مردادماه اعلام‌شده بود.

گفتنی است سکان هدایت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بر عهده پیروز قربانی است سرمربی نفتی‌های گچساران سابقه بازی در استقلال تهران، مس کرمان، سایپا، راه‌آهن و صبا باطری و همچنین مربیگری تیم‌های راه‌آهن، سایپا و سرمربیگری تیم‌های سردار بوکان، رایکا بابل، شهرداری آستارا در لیگ دو و یک را در سوابق ورزشی خود دارد.

انتهای خبر/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها