نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. تير 1396 - 16:52
جمعی از اعضای بسیج مهندسین کشاورزی در بازدید ازکارخانه صنایع غذایی بی همتای گچساران از نزدیک با تجهیزات و فرآیندهای تولید در این مجموعه صنعتی آشنا شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ رحیم محمدی مدیر کانون بسیج مهندسین گچساران دراین خصوص گفت:در این برنامه مهندسین بسیجی به همراه جمعی از کشاورزان منطقه  ضمن بازدید از واحدهای مختلف کارخانه صنایع غذایی،برلزوم ارتباط متقابل کشاورزان و صنعت تأکید و در خصوص نحوه زمینه‌های همکاری بحث و تبادل‌نظر شد.

وی افزود:کانون مهندسین گچساران در ادامه برگزاری بازدیدهای تخصصی در جهت توانمندسازی مهندسین بسیجی، ارتقاء آشنایی آنان نسبت به پیشرفت‌های کشور و افزایش حس اعتماد‌به‌نفس در آنان و همچنین آگاهی از نیازها و مسائل روز صنعت، چنین برنامه هایی را در دستور کار دارد.

محمدی اظهارکرد: همچنین در این راستا بازدیدهای جداگانه ای در خصوص راه ها و نحوه همکاری بسیج مهندسین کشاورزی با کارخانجات صنعتی در جهت ارتقاء دانش فنی مهندسین و آشنایی با دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی انجام شده است.

کارخانه صنایع غذایی بی همتای گچساران(محصولات تجاری مهراوه) در شهرک صنعتی امامزاده جعفرگچساران ظرفیت تولید سالانه بیش از ۱۰ هزار تن آبلیمو و میزان تولید بیش از ۱۵ هزار تن انواع ترشیجات را داراست.

محصولات تولیدی این کارخانه هم در سطح کهگیلویه و بویراحمد و هم خارج از استان صادر می شود که از لحاظ کیفیت توانایی رقابت با محصولات مشابه و نیز صادراتی را دارد چرا که مواد اولیه منطقه از کیفیت بالایی نسبت به دیگر نقاط کشور برخوردار است.

ادامه تصاویر/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها