نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. ارديبهشت 1397 - 7:13
همایش کوهپیمایی با حضور جمعی از بسیجیان حوزه مقاومت ادارات و کانون مهندسین ناحیه گچساران با هدف ارتقاء مهارت در برنامه‌های رزمی بسیج در منطقه گردشگری رودرونه شهرستان باشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ رحیم محمدی ،مسئول کانون بسیج مهندسین گچساران در خصوص این همایش کوهپیمایی اظهارکرد: همایش کوهپیمایی با حضور جمعی از بسیجیان حوزه های مقاومت بسیج ادارات و نیز بسیج مهندسین ناحیه گچساران و با هدف ارج نهادن به ارزش‌ها و تبیین آرمان‌های انقلاب، زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهداء و به منظور افزایش سطح سلامت بسیجیان برگزار شد.

وی ایجاد نشاط و تعالی در بین بسیجیان، افزایش آمادگی جسمانی، ارتقاء مهارت در برنامه‌های رزمی بسیج را از جمله اهداف برگزاری این برنامه برشمرد و گفت: در این همایش بسیجیان ضمن طی کردن مسیر ارتفاعات منطقه رود رونه در شهرستان باشت در بخشی از ارتفاعات نیز با برگزاری حلقه صالحین در خصوص مباحث مختلف به بحث و گفت وگو پرداختند.

مدیر کانون بسیج مهندسین گچساران درادامه با اهمیت خواندن جایگاه ورزش در تندرستی انسان و نقش مهم آن درشادابی و سلامت زندگی و خانواده ، از استقبال بسیجیان در این کوهپیمایی قدردانی کرد.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها