نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. مرداد 1398 - 11:21
جناب آقای تاجگردون! به مردم بگویید چه تفکری و چه کسانی در دولت، آفریننده تورم ۵۰ درصدی، بیکاری و مشکلات معیشتی شان هستند؟، بپذیرید که این مسیری نبود که مردم انتخاب کردند وهمه آنچه که وعده داده شد دقیقا عکس آن اتفاق افتاد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید رضا افشین پور_هفته گذشته غلامرضا تاجگردون در نطق میان دستوری خود، در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آنکه نرخ تورم به عدد افسانه ای ۵۰ درصد رسیده است این مسیر را انتخابی دانست که همه با هم کردیم. وی گفت: "ایران عزیز ما مسیر پر فراز و نشیب خود را در مسیر آنچه که شایسته تاریخ گهربار این خطه است، به سختی طی کرده و بیش از آنچه که در تصور ما است، بار سختیها و مرارت جامعه بر دوش خانواده ها و مستضعفان سنگینی می کند.

 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در ادامه افزود:"شاید اگر خون شهدا و درد جانبازان و دعای خیر مادران و پدران شهیدان نبود، این بار سنگین قابل تحمل نبود. وی تصریح کرد:بالا بودن نرخ تورم و رسیدن این نرخ به عدد افسانه‌ای ۵۰ درصد همراه با رکود و بیکاری بالا و شکننده به جز با عشق به میهن و دین و انقلاب قابل تحمل نیست. غلامرضا تاجگردون در ادامه گفت: باید بپذیریم این مسیر یک انتخابی بود که همه با هم کردیم، برنامه‌هایی داده شد، اتفاقی در آن حاصل شد، مقاومتی صورت گرفت و به واسطه این مقاومت ایستادگی و دشمنی‌ها فزون گشت".

در بیان آنکه سختی‌ها و مرارت‌ها بر دوش مستضعفان سنگینی می‌کند شکی نیست اما جناب تاجگردون، چه کسانی این بار گران را بر دوش مردم فقیر و مستضعف گذاشته اند؟؟ چرا تاریخ گهربار این خطه باید شاهد آن باشد که فقر ،بیکاری و گرانی، بزرگترین سرمایه های ما یعنی جوانان ما را به سمت آنچه شایسته این مرز و بوم نیست بکشاند؟ بله بدون شک خون پاک شهداء و دعای خیر خانواده‌ هایشان بدرقه راه این انقلاب است و تنها با عشق به آرمانها و اهداف الهی این انقلاب، تاکنون توانسته‌ایم از سختی‌ها و بحرانها عبور کنیم.

 اما سختی آفرینی و بحران سازی عده‌ای نالایق و بی‌تدبیر مسبب بوجود آمدن این وضعیت در کشور شده است. شما به عنوان نماینده مردم چگونه به سادگی از کنارشان عبور می‌کنید و با نادیده گرفتن نقش سوءمدیریت ها و بی خردی‌ها صرفا از سنگینی بار مشکلات بر دوش فقرا سخن می‌گویید؟.

 تاکی فقرا و قشر آسیب پذیر جامعه باید پاسوز منازعات و منافع چپ و راست باشند؟ این اجحاف در حق آنهاست که نماینده شان که باید گریبان مدیران و وزرای نالایق را بگیرد، به نوعی به دلداری شان می‌پردازد و از عشق به میهن سخن می‌گوید.

 

جناب آقای تاجگردون! به مردم بگویید چه تفکری و چه کسانی در دولت، آفریننده تورم ۵۰ درصدی، بیکاری و مشکلات معیشتی شان هستند؟ . بپذیرید که این مسیری نبود که مردم انتخاب کردند. همه آنچه که وعده داده شد دقیقا عکس آن اتفاق افتاد و شما به عنوان نماینده مردم باید وعده‌های تحقق نیافته را مطالبه کنید نه آنکه به نوعی مردم را به صبر و تحمل در برابر سختی‌ها تشویق کنید.

گذر زمان شاید درد‌ها و رنجهایمان را با خود ببرد و گاهی گرد فراموشی بر آن بپاشد اما علل ظهور و بروز سختی‌ها و ملالت‌ها را هرگز نمی توان به فراموشی سپرد هر چند که حافظه تاریخی مان ضعیف باشد و یا ساده انگارانه دل به وعده و وعیدها سپرده باشیم.

حکایت تحریم و تهدید خارجی نیست، حکایت سوءمدیریت، فساد، رانت و آقازادگی است که این روزها گریبان گیر معیشت و اقتصاد اقشار ضعیف و کم‌ درآمد شده است. حکایت برجامی است که قرار بود چرخ معیشت مردم را بچرخاند اما بتن شد در صنعت هسته‌ای و آجر شد در سفره مردم.

جناب آقای دکتر تاجگردون حافظ منافع فقرا و مستضعفان باشید نه جناح و دولت مطبوع خود، زیرا که این بار گران اینگونه به مقصد نخواهد رسید.

 

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها