نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. مرداد 1395 - 14:48
تاجگردون
انتقاد تاجگردون از برگزاری کنسرت های چند هزار نفری در گچساران/
دغدغه فرهنگی داريم، انگ سياسی می زنند!
نماینده گچساران و باشت در مجلس گفت: در گچساران برخی‌ها همه چیزها را به مسائل سیاسی ربط می‌دهند؛هر کاری که در حوزه فرهنگ، دین، امور عمرانی انجام می دهیم برخی‌ها انگ سیاسی می زند که برای خودش این کارها را می‌کند.

به گزارش آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون در جلسه ستاد تدوین و برنامه‌ریزی 4 ساله اصناف درگچساران ،گفت: بازار در اقتصاد هر شهر و منطقه‌ای اثرگزار است که می‌تواند به معیشت و فرهنگ مردم کمک و در رونق و توسعه اقتصادی یک منطقه نقش مهمی ایفا کند.

 

وی افزود: به عنوان نماینده مردم در مجلس تاکنون سعی کرده ام به تمامی حوزه‌ها توجه کنم و امور زیربنایی، فرهنگ، تولید، اشتغال همه این حوزه‌ها و خدمت به محرومان برای بنده به عنوان نماینده بسیارمهم بوده است.

 

تاجگردون تصریح کرد: درگچساران برخی‌ها همه چیزها را به مسائل سیاسی ربط می‌دهند؛هر کاری که در حوزه فرهنگ، دین، امور عمرانی انجام می دهیم برخی‌ها انگ سیاسی می زند که برای خودش این کارها را می‌کند.

 

 نماینده مردم گچساران و باشت تاکید کرد: باید تلاش کنیم شهری آرام داشته باشیم و هیچ گونه احساس تنشی نیز وجود نداشته باشدو باید تلاش کنیم همه با هم خوب باشند.

 

وی درادامه با بیان اینکه مسئولیتم نظارت بر فرماندار نیست و نظارت بر جامعه مسئولیت من است،افزود:فضای روحی و دینی در گچساران باید تقویت شود وبرای من نماینده بسیار سخت است که در گچساران یک کنسرت با چند هزار نفر و برنامه‌های دینی با 100 نفر برگزار شود.

 

تاجگردون تصریح کرد:نگاهی که می‌تواند بر جامعه تأثیرگزار باشد، تنها اقتصاد نیست و نگاه‌های ما نباید تک بعدی باشد،تصریح کرد: اگر بتوانیم مردم را سرپا و بانشاط نگه داریم در کارمان موفق هستیم گاهی نگه داشتن مردم در صحنه فقط 22 بهمن و راهپیمایی‌ها نیست و در همه امور باید به مردم توجه ویژه شود.

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها