نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. بهمن 1399 - 9:07
بیعت اصل گفت:با وجود تحریم ها و فشارهای مستمر استکبار و اقدامات دشمن شاد کن برخی غربگرایان داخلی؛ اما جمهوری اسلامی گامهای استوار و سرنوشت سازی در رسیدن به قله های پیشرفت و توسعه برداشته که مدیون حرکت های انقلابی و جهادی فرزندان این سرزمین در تبعیت محض از امر ولایت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید قدرت الله بیعت اصل، فعال سیاسی گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی درخصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت:امروز جمهوری اسلامی ایران با وجود هجمه همه جانبه استکبار جهانی و تحریم های ناجوانمردانه بازهم در تمامی ابعاد سرآمد و حرف ها هم برای گفتن دارد.

وی افزود:بنابراین امروز پیشرف و بالندگی کشور بر کسی پوشیده نیست و علتش هم داشتن رهبری آگاه، حکیم ، دشمن شناس، شجاع و با بصیرت است که امروز انقلاب اسلامی با داشتن قوای مسلح تیزبین ،مقتدر و مجهز به علوم و فنون پیشرفته آنهم در کنار ملتی هوشیار و بیدار تمامی مرزهای عالم را در نوردیده است.

بیعت اصل ادامه داد:از دستاوردهای انقلاب اسلامی همین بس که با داشتن نخبه گان ، استعدادهای برتر و دستیابی به دانش روز دنیا، تولید فن آوری در عرصه های مختلف دفاعی، هوا فضا،هسته ای، دریایی، زیستی ،پزشکی،دارویی،کشاورزی،صنعتی و ... جهان را به حیرت و تعجب داشته است.

فعال سیاسی گچساران در ادامه با اشاره به دشمنی های نظام سلطه افزود:امروز برای مقابله با اهداف دشمن تا بیخ دندان مسلح نیز لازم است که اهداف و برنامه های دشمن رصد، شناسایی و خنثی شود، بنابراین بایستی برخی از دولتمردان از خواب غفلت بیرون آیند چون به فرمایش امام راحل نه از قطع ارتباط با دشمنان رنجور و نه از ارتباط با آنها خشنود که اگر لحظه ای به آنها آرامش دهید پس لحظه ای آرامتان نخواهند گذاشت.

وی بیان کرد:برای توسعه و پیشرفت روزافزون کشورمان حفظ وحدت، انسجام، مبارزه با رفاه طلبی،دوری از افراطی گری،دشمن شناسی و تکیه بر ارزش های اصیل اسلامی باید در اولویت کار قرار گیرید، چرا که یکی از مشکلاتی که اقتصادمان را تا لبه پرتگاه برده است بی توجهی به بخش تولید است که موجبات نارضایتی مردم از دولتمردان را نیز در پی داشته است.

بیعت اصل در ادامه گفت:با وجود تحریم ها و فشارهای مستمر استکبار و اقدامات دشمن شاد کن برخی غربگرایان داخلی، اما خوشبختانه جمهوری اسلامی گامهای بلند ، استوار و سرنوشت سازی در رسیدن به قله های پیشرفت و توسعه را برداشته است ،همان اقداماتی چشمگیری که به نوعی جهان را شگفت زده کرده است.

فعال سیاسی گچساران افزود:امروز باید توجه داشت که پیشرفت های انقلاب اسلامی مدیون حرکت های جهادی فرزندان این سرزمین در تبعیت محض از امر ولایت است که همان اعتقاد راسخ به اصل ما می توانیم است که امام راحل در مسیر پیروزی انقلاب به ملت آموخته است.

وی تصریح کرد: انقلابی اسلامی امروز در دنیا سربلند و پناهگاه مظلومین ، ستم دیدگان و آزادی خواهان عالم است،شرق را در نوردید و غرب را متزلزل ، ملت ها را بیدار و  نظام سلطه را خوار و ذلیل و منزوی کرده است

بیعت اصل در پایان گفت:در حقیقت مدیریت انقلابی و جهادی در انقلاب اسلامی همان مدیریت جهاد اکبر است که برای سربلندی اسلام ، انقلاب اسلامی و مظلومان عالم به عنوان یک اصل مهم و اساسی به شمار می رود که همان نقطه مقابل مدیریت غربگرا و اشرافی است.

 انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها