نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
31. فروردين 1397 - 14:37
امام جمعه موقت گچساران گفت:مسئولین فردای قیامت مسئول هستند و درهمین دنیا هم در پیش گاه مردم مسئولند و باید پاسخگو باشند ،هر کسی که مسئولیت بزرگ تر و سنگین تری داشته باشد فردای قیامت هم حساب و کتابشان هم بیشتر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت السلام علیرضا صفایی ،امام جمعه موقت گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره با فرارسیدن اعیاد شعبانیه گفت:سوم شعبان سالروز فرخنده میلاد امام حسین علیه السلام روز پاسدار نامگذاری شده است که این روز بزرگ را به همه عزیزان تبریک می گویم.

وی افزود:حسین بن علی علیه السلام آنچنان درواقعه عاشورا عزت به خرج دادند که تا قیام قیامت ،قیام ابا عبدالله(ع) می درخشد و چنان از اسلام و قرآن پاسداری نمودند که نامش در تاریخ نه تنها در بین مسلمان بلکه در بین آزادگان عالم به بزرگی و عظمت یاد می شود.

صفایی با اشاره به فرخنده میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع)و روز جانبازگفت:جای سپاس و تشکر فراوان دارد از این عزیزانی که  از زندگی خود گذشتند و این مدال پرافتخار جانبازی را برگردن آویختند و جانباز انقلاب اسلامی شدند ،امیدواریم مسئولین به وظایفشان در قبال جانبازان به نحو احسن رسیدگی و عمل کنند.

سپاه پاسداران از حقوق مظلومان دفاع می کند

امام جمعه موقت گچساران درادامه با اشاره به تاسیس سپاه پاسداران در سال 58به فرمان حضرت امام (ره)تصریح کرد:امروز عزت این سپاه سرافراز را در جای جای این کره خاکی نظاره می کنیم و هر جا ندای مظلومی بلند است از یمن گرفته تا عراق و سوریه و دیگر کشورها دلاورمردان سپاه از حقوق مظلومان دفاع می کنند.

ترفندهای آمریکا برای از بین بردن انقلاب

وی درادامه با اشاره به سالروز شکست حمله نظامی آمریکا درطبس اظهارکرد:آمریکا از اول با این انقلاب و مردم انقلابی مخالف بود و ترفندها و نقشه های بسیاری برای از بین بردن این انقلاب تدارک دیدو تا الان هم دست از دسیسه ها و فتنه هایش هم برنداشته است.

خطیب جمعه این هفته گچساران افزود:مردم در سال 59 در چنین روز هایی در خواب بودند که دشمن وارد صحرای طبس شد با تمام تجهیزات و امکانات جنگی ،اما لشکر خدا به امر خدا که بیدار بود و همه چیز لشکر خداست اگر خدا بخواهد شن و ریگ بیابان هم لشکر خدا می شوند.

صفایی گفت:ملت سرافراز ایران با ایمان به خدا و تحت رهبری حضرت امام (ره)و بعد از آن تحت رهبری مقام معظم رهبری تا پای جان پای این انقلاب ، اسلام و قرآن ایستاده است چرا که این ملت از ائمه اطهار علیهم السلام یاد گرفته است که باید تا پای جان از دین و قرآن و اسلام دفاع کرد.

وزارت اطلاعت باید صددرصد انقلابی بماند

وی درادامه با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری اظهارکرد: دردیداری که سربازان گمنام امام زمان(عج) با رهبری داشتند مطالب بسیار ارزشمندی بیان فرمودند:" که وزارت اطلاعت باید صددرصد انقلابی بماند و انقلابی عمل کند.

صفایی گفت:رهبری درادامه باز فرمودند:"وزارت اطلاعات باید کوچکترین تردید درباره صلاحیت مسئولان را منعکس کند" ،کسی که می خواهد در راس امور مملکت قرار بگیرد و مسئولیت مهمی  را بپذیرد سربازان گمنام امام زمان (عج) مسئولیت سنگینی دارندو آنچه که می دانند باید به مسئولان بگویند.

با فساد و روحیه اشرافیگری به شدت مقابله شود

امام جمعه موقت گچساران اظهارکرد:رهبری فرمودند:"درجمهوری اسلامی باید با فساد و روحیه اشرافیگری به شدت مقابله شود ،مسئولان درنظام اسلامی نمی توانند این تصور را داشته باشند چون مسئولان درکشورهای دیگر از امکانات گوناگون برخوردارند پس در نظام اسلامی نیز چنین مواردی مباح است".

وی افزود:رهبری فرمودند:" درجمهوری اسلامی ما با نام اسلام به دنبال حکومت پیامبر(ص) و امیرالمومنین(ع) هستیم بنابراین باید روحیه اشرافیگری و شهوت رانی به شدت مقابله شود ".همان چیزی که ما امروز به شدن از آن رنج می بریم انواع و اقسام فساد درجاه های مختلف.

با روحیه اشرافیگری مسئولان درجامع مبارزه شود

صفایی گفت:باید با این روحیه اشرافی گری برخی مسئولان درجامه مبارزه شود ما با نام اسلام قیام کردیم و این انقلاب پابرهنگان است و باید به داد پا برهنگان رسید.

مسئولین باید درمقابل ملت پاسخگو باشند

امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد:مسئولین فردای قیامت مسئول هستند و درهمین دنیا هم در پیش گاه مردم مسئولند و باید پاسخگو باشند ،هر کسی که مسئولیت بزرگ تر و سنگین تری داشته باشد فردای قیامت هم حساب و کتابشان هم بیشتر است.

مسئولین کاری نکنندکه مردم از انقلاب زده شوند

وی افزود:مسئولان باید به فریاد محرومان ، مستمندان و نیازمندان برسند و کاری نکنند که این ملت  از انقلاب زده شوند.

انتهای پیام

دیدگاه‌ها

عزیزم خودت از همه اشرافی تری.خونه شما کارکنانه زشته اول عمل بعد نصیحت

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها