نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. فروردين 1397 - 14:58
امام جمعه گچساران گفت:ناموس مردم را بزک می کنند یا زمینه فراهم کنند تا بزک بشوند تا در منظر و دید نامحرم قرار بگیرند در جلسات و کنسرت هایی که درکشور برگزار می شود و با کمال تاسف درشهرستان ما هم یکی دو مورد داشتیم که خیانت به مردم تحت عنوان خدمت به مردم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت السلام سید امین الله حجازی ،امام جمعه گچساران ظهر امروز درخطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به برخی از فرمایشات مقام معظم رهبری ،گفت:مقام معظم رهبری فرمودند:" ما با یک حمله همه جانبه فرهنگی ،اعتقادی و سیاسی اعلام نشده مواجه هستیم".

وی افزود:یعنی برخی ها رسما اعلام نکرده اند ما نظام را قبول نداریم و رسما هم اعلام نکردند ما این وضعیت و حاکمیت کنونی مملکت را قبول نداریم و علنا این عبارات را نگفته اند ولی رهبری فرمودند:" حمله همه جانبه فرهنگی ،سیاسی و اعتقادی".

مراد از فرهنگ حفظ شان مملکت است

حجازی اظهارکرد:اولا فرهنگ را خود آقا فرمودند که مراد بنده از فرهنگ ،فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت(ع)،فرهنگ عزت و استقلال مملکت و فرهنگ حفظ شان این مملکت است که متاسفانه درکشور می بینیم مواردی را که اسم کار فرهنگی به خود گرفته اند، مواردی که علنا علیه فرهنگ است.

عدم موضع گیری برخی ها مقابل دشمن

خطیب جمعه گچساران درادامه تصریح کرد:یعنی اینکه دربین جامعه نام فرهنگ باشد اما محتوا علیه فرهنگ، که این خودش نوعی خطر است بحث های سیاسی بسیاری وجود دارد ولی متاسفانه گاهی اوقات می بینیم که آقایان هیچ وقت علیه دشمنان موضع نمی گیرند.

دنبال رو اهداف دشمن

وی گفت:آقایان علیه خطراتی که از ناحیه دشمن این مملکت را تهدیدمی کنند موضع نمی گیرند در سخنرانی ها ،در بیانات و درفضای مجازی نمی بینیم که به نوعی این اشخاص مواجهه بادشمن کنندبلکه برعکس بسیار مرموزانه و نامرئی اهداف دشمن را بسیار نرم پیاده می کنند که این خطر بزرگی است.

برخی ها،اصل نظام را نشانه رفته اند

حجازی اظهارکرد:ما در کشور متاسفانه گاهی اوقات مشاهده می کنیم برخی ها اصل نظام را نشانه رفته اند و اصل ولایت فقیه درقانون اساسی را به نوعی مورد هجمه قرار می دهندو اصلا شخصیت ، عزت و استقلال این ملت برایشان اصلا جایگاهی ندارد.

با کنسرت سرمردم را شیره می مالند!

امام جمعه گچساران بیان کرد:اما برخی ها بعضا مردم را نادان تلقی می کنند که بدانند هرکسی که تصورش این است که مردم نادان هستند خودش عقب است چرا که مردم خیلی آگاه هستنداینکه مردم را نادان تلقی کنند و بعد با جلسات و کنسرت هایی سرمردم را شیره بمالند به عنوان خدمت به مردم ،و خیانت را خدمت بنامند.

خیانت دراموال مردم

حجازی افزود:خیانت در فرهنگ مردم، خیانت در عقیده مردم ، خیانت درمبانی دینی مردم و خیانت دراموال مردم ،بعد اسمش را خدمت بگذارند که این از خطراتی است که مملکت را تهدید می کند بعدهم دربرخی موارد هم رودربایستی است، یا تهدید است یا تطمیع.

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:گاهی هم اخیرا می گویند مملکت مشکلاتی دارد که هیچ چیز نگویید،که باید بدانند این مملکت را دارد مسائلی فرا می گیرد که خطرش بعدا بیشتر مملکت را تهدید می کند لذا لازم است مردم بدانند که چه خبر است.

وی درادامه گفت:رهبری فرمودند:"اطلاع دارم که عرض می کنم که برنامه نفوذ درکشور یک برنامه جدی استکبار است و نفوذ درکشور به وسیله برخی از افرادی که در کشور دستشان باز است و دارند اهدافی دشمنان را اعمال و عملی می کنند".

آزادی وجود ندارد

حجازی بیان کرد:در برخی موارد هم برای متدینین، روحانیت ، خانواده های معظم شهداء، نیروی های انتظامی ، سپاه و بسیج اختناق وجود دارد و آزادی نیست،مملکتی که با استقلال آزادی جمهوری اسلامی نظامش تحقق پیدا کرد الان دربرخی موارد جرات نمی کنی از مبانی دینی دفاع کنی و آزادی وجود ندارد.

امام جمعه گچساران اظهارکرد:در آنسوی مملکت هم علیه نظام و مملکت و استقلال و عزت مملکت حرف زده می شود بعد هم داد می زنند که آزادی نیست،اما حقیقت این است که متدینین ،بسیجیان خانواد ه های شهداء و روحانیت آزادی ندارند که نه پول دراختیار دارند ،نه امکانات و نه آزادی.

تاکی چیزی نگوییم؟

حجازی افزود:این خطری است که مملکت را دارد تهدید می کند و گاهی توصیه می کنند آقا چیزی نگویید!که باید درپاسخ گفت که تاکی چیزی نگوییم؟.

وی تصریح کرد:مقام معظم رهبری باز فرمودند:" خطر نفوذ خطر بزرگی است و باید بررسی شود و به موقع روشنتر و مصادیق واضح تر گفته شوند اینکه اموال بیت المال یا حتی گاهی اوقات برخی از مردم را ترغیب کنند به صرف اموال درراه حرام چه جوابی دارد؟.

با آبروی مردم بازی می کنند

امام جمعه گچساران گفت:آیات قرآن را ببینید مخصوصا آیات 28تا 31سوره مبارکه نور را مطالعه کنید که بحث حجاب را مطرح می کند بحث اینکه عفت ، حیثیت و شرف زن مومنه باید پشت پرده بماند،و متاسفانه در برخی جلسات زمینه فراهم می کنند تا با آبروی مردم بازی می کنند.

خیانت به مردم تحت عنوان خدمت به مردم

حجازی تصریح کرد:ناموس مردم را بزک می کنند یا زمینه فراهم کنند تا بزک بشوند تا در منظر نامحرم قرار بگیرند در جلسات و کنسرت هایی که درکشور برگزار می شود و با کمال تاسف درشهرستان ما هم یکی دو مورد داشتیم که خیانت به مردم تحت عنوان خدمت به مردم.

خطیب جمعه گچساران افزود: ببینید که با چه وضعی ناموس مردم و شرف  مردم اینطور بیاید در منظرمردم قرار بگیرد رسما و صریحا جلساتی برگزار می شود که مستقیما مقابل قرآن کریم است که این از علائم نفوذ است.

وی تصریح کرد:برخی می گویند فلان جا هم از این موارد وجود دارد که آنجا هم غلط است می گویند از تلویزیون پخش می شود که آنجا هم غلط است.

ما که مقلد تلویزیون نیستیم

حجازی گفت:اگر کسی درجایی به مردمش خیانت کرد شما هم باید خیانت بکنید اگر تلویزیون اشتباه کرد ما هم باید اینجا خیانت بکنیم ما که مقلد تلویزیون نیستیم و مقام معظم رهبری فرمودند: تلویزیون وجه شرعی ندارد به این معنا که هرکاری که تلویزیون می کند حتما شرعا درست است که اینگونه نیست.

مردم مسائل را دقیق تر ببینند

وی درادامه افزود: بنابراین دقت کنیم که بحث نفوذ دارد گسترده می شودبه صوت فریب مردم، و مردم را دریک ورطه ای از تردید و دو دلی قرار می دهند که لازم است مردم مسائل را دقیق تر ببینند.

امام جمعه گچساران درادامه با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت:مَسکن برای آرامش انسان بسیار مهم است و توقع دارم که بانک ها به بحث مسکن فقرا توجه خاص داشته باشند.

حجازی بیان کرد:گاهی اوقات وام جزیی می دهند برای حل مشکلات مسکن که ماه ها و بلکه چند سال طول می کشد و متاسفانه در برخی نقاط کشور وام های میلیاردی فورا داده می شود اما وام های 5میلیونی مدت ها طول می کشد.

وی درادامه با اشاره به سالروز شهادت امام موسی کاظم علیه السلام گفت:25فروردین ماه شهادت موسی بن جعفر (ع)است که امیدوارم خداوند به آبروی موسی بن جعفر به همه ما توفیق دهد که بتوانیم به عنوان یک شیعه درست دینمان را ادا کنیم.

انتهای پیام

دیدگاه‌ها

سلام و درود خدا بر مرد باتقوای شهرمان امام جمعه انقلابی غیور و شجاع {حاج آقای حجازی } سخنان شما مثل همیشه کوبنده انقلابی حاوی نکات آموزنده و عبرت آموز بود. زنده بودن و نشاط ارزشهای انقلاب همیشه مدیون در صحنه و بیداربودن شما روحانیت مبارز ساده زیست و انقلابی می باشد که در مقابل انحرافهای زمانه همیشه ی تاریخ جلودار مبارزه بودید و سینه ستبر کردید. امیدوارم که دیگران هم که در خواب غفلت به سر می برند یا خود رابه خواب زده اند با غرش انقلابی شما بیدار شوند.
خدا شاهده کدوم یکی از حرفهایی که زدی بهش عمل میکنی؟
آقای حجازی تو به فکر بچه های گچسارانی یا دهدشتی های ساکن و مهاجرگچساران؟

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها