نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. شهريور 1396 - 14:40
رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمدگفت:سارقان مسلح طلافروشی گچساران در صورت دستگیری و محاکمه در محل وقوع جرم ودر ملاء عام به دار مجازات آویخته می شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام مزارعی رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در جلسه ستاد جرائم که با حضور مسئولان ارشد قضایی و انتظامی درگچساران برگزار شد،گفت:جامعه برای ارازل و اوباش و مخلان نظم و امنیت ناامن می شود و این افراد هیچ گاه در امنیت نخواهند بود.

وی به صدور احکام قاطع برای مخلان نظم و امنیت اشاره کرد و از قضات خواست بدون کمترین تخفیفی احکام قاطع را برای افراد شرور صادر کنند و ذره ای در صدور احکام قانونی کوتاهی نکنند.

مزارعی با اشاره به سرقت مسلحانه هفته گذشته در گچساران که منجربه کشته و مجروح شدن سه نفر شد تصریح کرد: این پرونده به صورت ویژه در حال رسیدگی و پیگیری است و کسانی که موجب رعب و وحشت در جامعه  می شوند، محارب هستند و بر اساس احکام اسلامی افراد محارب به دار مجازات آویخته می شوند.

ریس کل دادگستری کهگیلویه و بوراحمد اظهارکرد: سارقان مسلح طلافروشی گچساران پس از دستگیری و محاکمه در محل وقوع جرم ودر ملا عام به دار مجازات آویخته خواهند شد.

درادامه سردار مهدی انصاریفرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: تلاش نیروی های انتظامی و امنیتی برای دستگیری عاملان سرقت مسلحانه در گچساران در حال انجام است.

وی با بیان اینکه یک گروه ویژه متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت برای شناسایی و دستگیری عاملان این حادثه در حال پیگیری هستند،افزود: کارهای خوبی انجام شده و به زودی خبر شناسایی و دستگیری در این زمینه به مردم اعلام می شود.

گفتنی است عصر دوشنبه ششم شهریورماه امسال سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در گچساران دو کشته و یک زخمی برجای گذاشت.

سارقین با استفاده از یک خودروی پژو ۴۰۵ متواری شده اند و تلاش پلیس برای دستگیری آنها همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها