نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. تير 1396 - 9:09
رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران از حضور 400 بازیکن در تست انتخابی رده های سنی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،محمد حبیبی نژاد در حاشیه مراسم پایانی تست گیری انتخابی رده های سنی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران افزود: این تست گیری انتخابی یکی از کم سابقه ترین تست های تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در چند سال اخیر بوده است.

حبیبی نژاد تصریح کرد: حضور بازیکنان بومی استان کهگیلویه و بویراحمد و برخی استان های همجوار یک بانک اطلاعاتی بسیار خوبی از بازیکنان مستعد در رده های سنی امید و جوانان را در اختیار ما قرار داده که از این ظرفیت می توان برای کلیه تیم های شهرستان نیز بهره برد.

وی هدف از برگزاری این تست انتخابی را ایجاد فرصتی برابر برای همه فرزندان منطقه دانست و اظهارداشت: شرکت کردن این تعداد علاقمند در تست انتخابی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران نشان از اعتبار ورزش نفت در سطح منطقه جنوب است.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران تاکید کرد: حضور این تعداد علاقمند به فوتبال با فراهم کردن بستری مناسب در ورزش شهرستان می تواند در قالب تیم های مختلف در لیگ شهرستانی و استانی به کارگیری شوند.

حبیبی نژاد افزود: بازیکنان منتخب تست رده های سنی از سوی سرمربی طی فراخوانی جهت حضور در تمرینات دعوت خواهند شد.

وی در پایان از عوامل اجرایی هیئت فوتبال نفت و شهرستان و کمیته داوران گچساران ، بهداشت و در مان صنعت نفت ، پرسنل فضای سبز، پرسنل حراست، مربیانی که در کار تست گیری به سرمربی تیم فوتبال یاری دادند، اصحاب رسانه ، پیشکسوتان که در مدت برگزاری این تست انتخابی نهایت همکاری را با امور ورزش نفت و گاز گچساران داشتند قدردانی کرد.

انتهای پیام/م
 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها