نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. مهر 1395 - 23:45
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران:
انتقاد از زمین چمن ورزشگاه شهدای نفت گچساران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،داریوش یزدی سرمربی تیم نفت وگاز گچساران بعد از تساوی مقابل تیم اروند خرمشهر گفت : اروند تیم خوب و محکمی بود ولی بازی تاخیری بازیکنان این تیم باعث شد  که ما بازی همیشگی خودمان را نتوانیم انجام دهیم .

 

یزدی در ادامه گفت : من اهل بهانه گیری نیستم ولی  میانه زمین استادیوم شهدای نفت  وضعیت مطلوبی ندارد و  در قسمتی  از زمین که  باید کار اصلی و گروهی ما شکل بگیرد با مشکل مواجه است  و نمی توانیم برنامه های خود را به خوبی انجام دهیم  و همین جا از مسئولین مربوطه تقاضا داریم به فکر چاره ای باشند تا در هفته های آینده با مشکل مواجه نشویم.

 

داریوش یزدی ضمن ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان در این دیدار تصریح کرد:در این مسابقه بازیکنان زحمات زیادی کشیدند ولی کاستی های هم وجود داشت که امیدواریم در هفته های آینده این کمبودها را بهبود ببخشیم و نتایج بهتری کسب کنیم و مطمئن باشید جایی که چمن هموار باشد و کیفیت مناسب داشته باشد ،کیفیت بازی ما هم بالاتر خواهد رفت .

 

سرمربی نفت وگاز در خصوص پایان یافتن محرومیت هواداران در پایان گفت : از این اتفاق بسیار خوشحال هستیم و بی صبرانه منتظر حضور آنها در استادیوم  می باشیم  و مطمئن باشید که حضور هوادار هم انگیزه بازیکنان را بالا خواهد برد و هم باعث تضعیف روحیه تیم حریف خواهد شد.

انتهای /

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها