نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. مهر 1402 - 9:00
با حضور خانواده معظم شهدا برگزار شد؛
صبحگاه مشترک «نیروی انتظامی» در گچساران+ تصاویر
صبحگاه مشترک هفته نیروی انتظامی با حضور مسئولان و خانواده‌های ایثارگر فراجا در ستاد فرماندهی انتظامی گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، صبح امروز صبحگاه مشترک هفته نیروی انتظامی با حضور فرماندار گچساران‌، مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، رئیس دادگستری شهرستان، دادستان شهرستان و جمعی از مسئولان و خانواده شهدای نیروی انتظامی در محل فرماندهی انتظامی گچساران برگزار شد.

فرماندار گچساران در این آیین ضمن تبریک و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تقدیر و تشکر از عملکرد نیروی انتظامی شهرستان گفت: امنیت زیرساخت اصلی توسعه و پیشرفت یک جامعه به شمار می‌رود و در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا نیز از امنیت به‌عنوان اولین مؤلفه در توسعه و رشد یاد می‌شود.

دیهیمی خوب افزود: وجود و ایجاد امنیت در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و ... یک امر ضروری است و به‌عنوان نمونه اگر در بُعد اقتصادی شاهد امنیت پایدار نباشیم به‌تبع امکان تولید و سوددهی لازم برای سرمایه‌گذار میسر نخواهد شد، همچنین در بحث ورود کالای قاچاق واحدهای تولیدی تضعیف خواهند شد که درنتیجه با افزایش بیکاری جوانان و دیگر مشکلات اجتماعی روبرو خواهیم شد.

وی ادامه داد: امروزامنیت یک مقوله و شاخص بسیار مهم در راستای پیشرفت یک جامعه مترقی است. اقتدار نیروی انتظامی را می‌توان در دو وجه بیان کرد که یک وجه قانونی، سازمانی و وظایف نیروی انتظامی است و وجه دیگر نیز میزان حمایت و همکاری مردم با نیروی انتظامی است.

فرماندار گچساران تصریح کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی تاکنون در عرصه‌های مختلف حامی، پشتیبان و نیز قدردان تلاش‌های نیروی انتظامی بوده‌اند اگرچه دشمن به‌طور مداوم دسیسه می‌کند تا بین مردم و نیروی انتظامی فاصله ایجاد کند که باید هوشیار بود.

دیهیمی خوب گفت: امروز بحث اقتدار یک کشور بسیار حائز اهمیت است، نیروی انتظامی مردم‌دار است چراکه انقلاب ما مردمی است، رهبر معظم انقلاب فرمودند نیروی انتظامی حافظ ارزش‌هاست بنابراین مهم‌ترین وظیفه نیروی انتظامی حفاظت و صیانت از ارزش‌ها خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز به حمدالله امنیت خوبی در شهرستان گچساران حکم‌فرماست و بنده نیز به‌نوبه خودم از مجموعه نیروی انتظامی شهرستان، سپاه پاسداران، سربازان گمنام امام زمان (عج)، بسیجیان و همه‌کسانی که در راستای امنیت تلاش می‌کنند، کمال تشکر و قدردانی رادارم.

در پایان از خانواده معظم شهدا، بازنشستگان، سربازان وظیفه نمونه و کارکنان ساعی نیروی انتظامی گچساران با اهدای لوح و هدایایی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

تصاویر را شاهد باشید.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها