نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. بهمن 1398 - 20:12
کاندیدای انتخابات مجلس:تمام تلاش ها را کردند، تطمیع کردند، بسته های تشویقی نیز دادند ، گزارشاتی علیه بنده دادند تا تایید صلاحیت نشوم و امروز هم در اتاق های فکرشان شایعه سازی می کنند اما بدانید که من به تنهایی حریف شان هستم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،هومان عسکری،کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در نطق انتخاباتی اش در تالار قصر سفید،گفت:بدانید که ما نوار بگیر تیربارچی های جبهه هستیم،ما نیامده ایم به نفع کسی کنار برویم و نه اینکه رای کسی را خراب کنیم و نه دنبال این هستیم که معامله ای کنیم ،بارها گفته ایم که برنامه داریم و در هر حوزه ای که بخواهید، با زبان خودتان با شما مناظره هم می کنیم.

وی تصریح کرد:حرف ما این است که بعد از چهل سال، چرا هنوز مدیریت و سرمایه های اجتماعی اینگونه از بین می روند؟ اگر شما در این مدت نتوانستید به سخنان رهبر انقلاب در اجرا عمل کنید، ما جوانان با برنامه ریزی در گام دوم انقلاب اجازه نمی دهیم که حرف های رهبرمان نیز زمین بماند.

کاندیدای انتخابات مجلس افزود:چرا برای کسری بودجه ۳۰هزار میلیاردی از راه های دیگر اقدام‌نکردید و دست در سفره های مردم کردید؟،بدانید که ما برنامه و ادعا داریم که می توانیم وضعیت بد اقتصادی و معیشتی مردم را مرتفع کنیم.

عسکری خاطرنشان کرد:حرف ما این است که مجلسی که نتواند در ارتباط با حقوق های نجومی نظارت و اقدام کند، نتواند جلوی افزایش قیمت پراید را بگیرد و به جای وکیل مردم بودن، وکیل دوله است، رئیس چنین مجلسی شدن هم برای ما ارزشی ندارد، اما من افتخار می کنم که آبدارچی مجلسی باشم که یارانه ۴۵هزارتومانی را به بالای ۲۰۰هزار تومان برساند و من برای مجلسی که از جنس مردم باشد ،آبدارچی بودن هم افتخار است.

کاندیدای انتخابات مجلس گفت:برای جبران کسری بودجه راه های دیگری وجود دارد،  اینکه از طریق اجرای صحیح مالیات می توان این مشکلات را هم حل کرد،اما بدون دلالی و رانت و با مدیریت صحیح و با تدبیر، اما چرا فقط زورتان به مردم محروم می رسد و به سرمایه داران نمی رسد؟.

عسکری تصریح کرد:چرا عده ای در این کشور با این همه ثروت و سرمایه، بازهم فرار مالیاتی دارند و چرا از کسانی که وارد کننده دخانیات هستند و باید بیش از ۲۰هزار میلیارد مالیات بدهند، مالیات اخذ نمی شود؟.

وی افزود:ما می گوییم مجلسی که ضعیف باشد و از حوزه نظارتی خودش هم خارج شود،کاربردی ندارد و در تراز انقلاب نیست؛آن افرادی که قاچاق سازمان یافته ای دارند که بیش از دو نیم میلیون شغل را از جوانان این کشور گرفته اند و 15هزار کارگاه تولیدی را تعطیل کرده اند، چه کسانی هستند؟ و چرا فقط یک عده ای خاص وام های چند صد میلیاردی و بلکه بیشتر نیزگرفته اند درحالی که تضمینی هم برای بازگشت این سرمایه وجود ندارد؟.

کاندیدای انتخابات مجلس گفت:حرف ما این است که ۱۴۲میلیارد دلار از اموال این مردم دست عده ای آقازاده است،پس چرا مجلس به این قضیه ورود نمی کند و چرا برخی از قوانین ما به درستی اجرا و نظارت نمی شود؟.

عسکری افزود:اگر قوانین درست اجرا شوند، خیلی از مشکلاتمان حل می شود ؛ چرا قانون تسهیلات اشتغال و ازدواج  جوانان به خوبی اجرا نمی شود و اگر این قوانین اجرا می شد ؟و نمایندگان ما شجاعانه برخورد می کردند دیگر جوانان کشورمان هم مشکلی نداشتند.

وی گفت:حرف ما این است که طرح نظارت بر مجلس رقم بخورد یا طرح خودکنترلی و یا طرح شفافیت آرای نمایندگان،نتیجه مجلس ضعیف این می شود که ۹۰نفر از نمایندگان نیز رد صلاحیت می شوند.

عسکری خاطرنشان کرد:آن روزی که قوانین "FATF" تصویب می شود این قانون اسم "حاج قاسم "را درلیست تحریم های خود داشت که "سردار سلیمانی" را ترورسیم خوانده بود و نمایندگان هم بدون آگاهی لازم تایید می کردند، هرچن ما معتقدیم گه باید حاج قاسم را در دلها داشته باشیم و نه در عکس هایمان ؛مجلس باید در تراز انقلاب باشد.

وی گفت: چرا فقط زورتان به مردم عادی می رسد و چرا برای کسری بودجه فقط دست در سفره مردم می کنید؟،سال آینده که ۱۵۰هزار میلیارد کسری بودجه دارید، باز می خواهید قیمت بنزین را افزایش دهیدکه بدانید راه های فراوانی برای جبران کسری بودجه وجود دارد، از ایجاد شهرک های اشتغال تا گرفتن مالیات از خانه های خالی درکشور که اگر این اقدامات انجام گیرد ، مشکلات هم مرتفع می شود.

عسکری گفت:اجازه دهید در چهل ساله دوم ذیل بیانیه گام دوم انقلاب، جوانان در آینده شان سهیم باشند،از روزی که به عرصه انتخابات ورود کردم با ابزارهای متعددی سعی در نا امیدی من داشتند و سعی می کردند که فرهنگ من نمادش در این شهر نباشد.

کاندیدای انتخابات مجلس اظهارکرد:تمام تلاش ها را کردند، تطمیع کردند، بسته های تشویقی نیز دادند ، گزارشاتی علیه بنده دادند تا تایید صلاحیت نشوم و امروز هم در اتاق های فکرشان شایعه سازی می کنند اما بدانید که من به تنهایی حریف شان هستم.

وی گفت:شما چگونه توانستید خلاف سیره ائمه و آیات قران کریم خواهر ایل من را اینگونه خطاب کنید که "اگر یکبار دیگر جلوی بنده آمدی کارت را انجام نمی دهم."

عسکری در پایان گفت:ما روز دوم اسفندماه هرگونه تبعیض و بی عدالتی را پایان خواهیم داد، حرف ما دعوت به آرامش برای همه مردم است و در روز دوم اسفندماه شهرمان را با امنیت و آرامش به عنوان الگویی به دنیا معرفی کنیم.

در ادامه تصاویر این همایش را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها