نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. دى 1398 - 18:17
تیم نفت و گاز گچساران در دیداری معوقه(هفته نهم) از لیگ دو فوتبال کشور،میهمانش نفت امیدیه را با شکست بدرقه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عصر امروز از سری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور و در دیدار معوقه (هفته نهم) این رقابت ها دو تیم نفت و گازگچساران و نفت امیدیه مقابل هم صف آرایی کردند.

این دیدار که در ورزشگاه شهدای نفت گچساران برگزار شد،نفتی های گچساران در پایان این دیدار موفق شدندبا گل های "رضا قیالی" (22)،"وحید ارمی "(43) و نیز گل سجادعبدویی(81) ؛نفت امیدیه را شکست دهند، گل های نفت امیدیه نیز توسط احمد فدعمی ( 13) و مسعود اشرفی(74) از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

در این بازی زیبا و پر برخورد بازیکنان با تعصب نفت و گازگچساران صاحب موقعیت های خوبی برای گلزنی هم شدند که با بی دقتی بازیکنان به هدر رفتند.هر چند بعد از به ثمر رسیدن گل سوم نفت و گاز گچساران دقایقی از بازی به تنش و درگیری بین بازیکنان هر دو تیم همراه شد که با وساطت تیم داوری و نیز کادر فنی هر دو تیم خاتمه یافت.

نفتی های گچساران در این دیدار از ابتدا با علی خالصی، وحید ارمی، جواد نصیر، حسین میرزا حسینی پور، صیاد کوکبی، شهاب زندی، امیر حسین کرمی نژاد، احمد نصیری، رضا قیالی، محمد بختیاری وسجاد عبدویی گام به میدان مسابقه گذاشتند.

تیم نفت امیدیه نیز با ترکیب آرش طیبی، محمد مجرد، احمد نور نعیمی، جواد مسلمیان فر، صادق مراد زاده، یاسر چکاره، محسن طیبی، سجاد قنواتی، میلاد بیوسه، حسن زرافشان و احمد فدعمی  وارد زمین مسابقه شدند.

تیم نفت و گاز گچساران باکسب 6 پیروزی ، 5 شکست ،دو تساوی و با 20 امتیاز در رده چهارم جدول گروه دوم این رقابت ها حضور دارد؛هرچند گفته شده که با تلاش و پیگیری های مدیرعامل باشگاه نفت و گاز گچساران، بازیکنان این تیم شب قبل از بازی با نفت امیدیه درصدی از قرارداد های خود را نیز دریافت کردند.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با تیم های پاس همدان،شهرداری بم،شهرداری بندرعباس،چوکا تالش،سردار بوکان،نفت امیدیه،بعثت کرمانشاه،شهدای بابلسر،ایران‌جوان بوشهر،ملی حفاری اهواز،رزکان کرج و دارایی بندرگز در گروه دوم این رقابت ها قرار دارد.

تیم های کارون اروند خرمشهر،نماینده بجنورد،فولادنوین اهواز،شهید قندی یزد،والان کامیاران،خیبر خرم آباد،شهرداری فومن،شهرداری همدان،کاسپین قزوین،مس نوین کرمان،پرسپولیس گناوه،استقلال ملاثانی،شهرداری آستارا و میلاد مهر تهران نیز در گروه نخست این رقابت ها حضور دارند.

 مسابقات لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور با شرکت ۲۸ تیم در دو گروه ۱۴ تیمی در حال برگزاری است ودر پایان این دیدارها تیم‌های اول هر گروه به طور مستقیم به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور صعود می‌کنند.

تیم‌های دوم هر گروه نیز در مسابقه پلی آف به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول هم مشخص شود.

گفتنی است نفت و گاز گچساران با پیروزی سه بر دو در این دیدار معوقه با خیالی راحت به تعطیلات نیم فصل خواهد رفت ،نفتی ها در رقابت های نیم فصل دوم این گروه از هفته چهاردهم و روز 22دی ماه در بابلسر به مصاف شهدای بابلسر خواهد رفت.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها