نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. دى 1397 - 7:39
مردم گچساران در شب شهادت ریحانه‌ رسول، حضرت زهرای بتول سلام الله علیها با مرثیه سرایی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به سوگواری و عزاداری پرداختند و اشک ماتم ریختند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب ،همزمان با ایام شهادت‌ حضرت زهرا(س)، عاشقان و اراتمندان به خاندان رسالت با برپایی مراسم عزاداری در مساجد و حسینیه‌های گچساران ، بار دیگر رخت عزا به تن کردند و با چشمانی اشک‌بار مصائب دختر آخرین فرستاده خدا را مرور کردند.

اقشار مختلف مردم گچساران در شب شهادت ریحانه‌ رسول، حضرت زهرای بتول سلام الله علیها با مرثیه سرایی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به سوگواری و عزاداری پرداختند و اشک ماتم ریختند.

در این آیین های معنوی که در مناطق مختلف گچساران برگزار شد؛ "حجت الاسلام محمد صادق امینی"،امام جمعه مسجد سلیمان در مسجد صاحب الزمان(عج)گچساران و نیز "حجت الاسلام کاظمی"، مدیرحوزه علمیه شیراز در منزل امام جمعه گچساران پیرامون شخصیت حضرت فاطمه سلام الله علیها به ایراد سخن پرداختند.

دیدگاه‌ها

باسلام و عرض ادب دوست دارم که بهترین جواب رو بشنوم: جناب آقای کاظمی منبری که در جمع هستش چون داماد حجازی امام جمعه گچساران هستش باید در جمع سخنرانی کنه و جز ایشون روحانی دیگه نیست؟باید به این بهونه توی استان شناخته بشه؟واقعا زشته.جناب حجازی پارتی تا کی؟

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها