نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. مرداد 1396 - 10:56
جلسه شورای اداری صبح امروز به ریاست فرماندارگچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،جلسه شورای اداری گچساران با حضور مسئولین محلی در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران در ادامه با اشاره به اینکه هنوز برخی از ادارت شهرستان یک روز در هفته را به دیدار چهره به چهره مردمی اختصاص نداده‌اند، گفت: در حال حاضر ۵۰ درصد ادارات ما در شهرستان گچساران دیدار چهره به چهره را در اداره خود برگزار نمی‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به تعطیلی روزهای پنج شنبه در فصل تابستان،افزود: برخی از ادارات هنوز مانند روز های گذشته که ساعت کاری تا ساعت ۲ بعد از ظهر است عمل می‌کنند که این کار صحیح نیست تعطیلی روز پنج شنبه بنا بر این است که در طول هفته ادارات تا ساعت چهار بعد از ظهر به فعالیت خود مشغول باشند.

رحیمی در ادامه با اشاره به اینکه در برخی مواقع به صورت سرزده در کنار درب ورودی اداره‌ای ایستاده، بیان کرد: برخی از ادارات شهرستان در ساعت۷:۳۰ دقیقه صبح هنوز درب اداره آنها بسته است و مشغول به کار نشده‌اند.

فرماندار گچساران با اشاره به عملکردبرخی از روسای ادارات اظهارکرد: برخی از روسای ادارات ساعت هشت صبح به اداره ورود کرده و در ساعت ده صبح خارج شده و تا پایان تایم اداره‌ای به اداره خود باز نمی‌گردند.

وی در ادامه با اشاره به بزرگترین معظل شهرستان گچساران خاطرنشان کرد: متاسفانه از سرمایه‌گذاران خارج از استان در این شهرستان حمایت نمی‌شوند و این کار موجب شده که در این شهرستان سرمایه‌گذاری و اشتغال صورت نگیرد.

فرماندار گچساران در ادامه با اشاره به فصل تابستان و آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع گفت: اعضای ستاد بحران در این زمینه همکاری لازم را ندارند و وظیفه خاموش کردن آتش در جنگل و مراتع تنها بر عهده محیط زیست و منابع طبیعی نیست بلکه در این زمینه همه ما مسوول هستیم و موظف هستیم در این راستا همکاری لازم را داشته باشیم.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها