نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. مهر 1396 - 23:09
حسینعلی حاجی دلیگانی بعد از اینکه دیوان محاسبات برای ورود و برخورد با این پدیده تبعیض آمیز، دیرهنگام ورود می کند و در اقدامی عجیب حکم به تبرئه نجومی بگیران می دهد! استیضاح رئیس دیوان را خواستار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مصطفی جوزانی-بحث کشدار حقوقهای نجومی با توجه به تاکید بیش از حد رهبری انقلاب و مطالبه مردم در برخورد با آن، ظاهرا به این زودیها نتیجه مثبتی در پی نخواهد داشت.

نامه یک نماینده به رئیس کمیسیون برنامه و بودجه برای استیضاح ریاست دیوان محاسبات مجلس!

حسینعلی حاجی دلیگانی بعد از اینکه دیوان محاسبات برای ورود و برخورد با این پدیده تبعیض آمیز، دیرهنگام ورود می کند و در اقدامی عجیب حکم به تبرئه نجومی بگیران می دهد! استیضاح رئیس دیوان را خواستار می شود.

تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه در پاسخ به نامه حاجی دلیگانی اقدام دیوان محاسبات را در پیگیری پرونده قانونی می داند و رای دیوان را درست ارزیابی (شما بخوانید توجیه) می کند!

به کلید واژه های زیر در بحث نجومی بگیران یا خاطیان ضد قسط توجه کنید.

_ سال ۹۴ تاجگردون: من پرداخت و گرفتن حقوقهای غیر متعارف یا همان نجومی را اطلاع و آن را مکرر گفته بودم!

_تاجگردون: هم دیوان و هم رئیس سازمان بازرسی در جریان امور بوده و اطلاع داشتند و مقصر عدم برخورد با این پدیده هستند!

_تاجگردون سال ۹۵: نامه نگاریهای زیاد به دولت و خاصه وزیر اقتصاد(شما نخوانید عمل خداپسندانه) در نقد عملکرد وزارتخانه متبوعشان به دلیل دریافت حقوقهای نجومی توسط زیر مجموعه های وزارتخانه اقتصاد!

تاجگردون در حالی اقدام به نامه نگاریهای فوق میکرد که از روند و چند و چون ماجرای حقوقهای نجومی در بیمه مرکزی و رئیس صندوق توسعه ملی که یار شفیقش(صفدر حسینی) ریاست آن را برعهده داشت، اطلاع کامل داشت، و آن نامه نگاریها نه بویی برای قیام به برپایی قسط داشت و نه هدفی الهی، بلکه گوشه چشمی به نقطه ای در دولت!!! وگرنه علنی با طرح سوال در مجلس همراه می شد.

چطور ممکن است آن روز رئیس دیوان که با هماهنگی وی به مجلس معرفی می شود را مقصر حقوقهای غیر متعارف میداند و برکناری او را خواستار است!

اما امروز بحث استیضاح را بعد از اینکه تعلل زیادی در ورود به ماجرای خفت بار حقوقهای نجومی می کنند تا اینکه قوه قضائیه ورود کرده و تشکیل پرونده می دهد، را طی قانونی پرونده می داند!

جناب تاجگردون آن روز ننگ به بار آورده دولت در پرداخت دستمزدهای تبعیض آمیز را ابزاری کردید برای مطالبه منفعت !؟ و اهمیتی به مطالبه به حق ملت ندادید، حال امروز که قوه قضائیه پیگر و نمایندگان ملت و نه دولت هم پیگیر هستند در زمین هموار برخورد با آنان به مثابه سنگلاخ نشوید!

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها