نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. فروردين 1396 - 10:47
جناب تاجگردون!آیا مشکلاتی نظیر بیکاری،خودکشی،معیشت، فقر ،فساد،مسائل فرهنگی،تبعیض،عدالت و... که از مسائل مهم در شهرستان گچساران است را دغدغه اصلی خود می دانید یا برگزاری جشن مشک و ملار!؟.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عبدالله نادری-جناب آقای دکتر تاجگردون،ضمن عرض خسته نباشید وآزروی موفقیت برای شما و تمامی خدمتگزارن به نظام مقدس جمهوری اسلامی،توصیه می کنم به جای ایجاد شادی های کاذب و زودگذر که گاها سبب ایجاد مفسده نیز می شود.به فکر مشکلات عدیده ای که در حوزه انتخابیان وجود دارد باشید.

نیک مستحضرید که حوزه انتخابیه حضرتعالی رتبه قابل توجهی در بحث خودکشی ها در کشور دارد؛که متاسفانه اکثر این خودکشی ها هم سهم جوانان و نوجوانان بوده است( فکری به حال خودکشی ها کنید).

استان کهگیلویه و بویر احمد با نرخ بیکاری۱۳/۳ جزء ۷ استان اول در این زمینه است(باتوجه به اینکه شهرستان گچساران دارای ذخایر عظیم نفت و گاز و...می باشد و از مشکل بیکاری نیز رنج می برد)فکری به حال بیکاری و فقر کنید که این دو مسئله سرچشمه بسیاری از مشکلات در این شهرستان است.

برگزاری چنین جشن هایی که به گفته علما مروج منکرات است چه سودی برای دین،نظام و مردم دارد!.مگر اینکه عده ای بخواهند با ایجاد دوقطبی های کاذب استفاده سیاسی از این برنامه کنند!که اگر این حرکت از روی ناآگاهی باشد جهالت محض و اگر از روی آگاهی باشد مصداق بارز خیانت است!.

جناب آقای تاجگردون،آیا مشکلاتی نظیر بیکاری،خودکشی،معیشت، فقر ،فساد،مسائل فرهنگی،تبعیض،عدالت و...(که از مسائل مهم در شهرستان گچساران است) را دغدغه اصلی خود می دانید یا برگزاری جشن مشک و ملار!!؟

در آخر امیدوارم باتوجه به اینکه امسال،سال "اقتصاد مقاومتی:تولیدواشتغال "نامگذاری شده همت گماشته و تمام تلاشتان را برای تحقق و عملی کردن این شعار به کارگیرید.

والسلام علی من التبع الهدی

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

به نظر شما برای رفع خودکشی ها چه کاری باید کرد؟ عزاداری خوبه؟ خب با جشن و شادی هست که جوانان به ادامه زندگی امیدوار میشوند . در این بین حرکتی هم انجام میشود و عده از این کار درآمد کسب میکنن. این مقاله شما مصداق بارز خیانت هست. من الهی توفیق.
برو من الله توفیق را یاد بگیر و چند خط تمرینش کن بعد بیا نظر بده که وگرنه از دست تو خودکشی میکنم .
برای مردم که شادی آور هست. ولی جناب نویسنده این جشنواره چه ضرری برای دین و نظام داره؟
باسلام اینکه درتمامی محافل فرهنگی هنری و ورزشی ،موازین شرعی رعایت نمیشود دلیلی برای پاک کردن صورت مساله نیست و موسیقی هنرنمایشی ورزش نیازجامعه می باشد ونمی شود گفت چون تماشای فوتبال سودی برای دین و اقتصاد ملت ندارد حضورصدهزار جوان دریک محیط ورزشی غلط است و درورزشگاهها،سینماها و سالنهای برگزاری موسیقی رابست ای کاش این افرادی که همیشه دنبال گرفتن غلط از املای دیگران هستند خودشان جرات وشهامت نوشتن یک املای چند خطی را داشته باشند وفقط با اهداف سیاسی انتقاد نکنند و هدف واقعی آنان اصلاح باشد

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها