نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. فروردين 1403 - 12:39
حجت‌الاسلام ذبیحی نژاد مطرح کرد:
روز قدس تکرار حماسه دفاع از مردم مظلوم فلسطین
کارشناس مذهبی و فعال فرهنگی گچساران گفت: روز قدس نقطه عطفی در مبارزه با رژیم صهیونیستی است، روز قدس را امام (ره) بر تارک تاریخ به یادگار گذاشتند تا مسلمانان از ستمی که بیدادگران بر ملت مظلوم فلسطین روا می‌کنند، غافل نمانند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، حجت‌الاسلام مهران ذبیحی نژاد، کارشناس مذهبی و فعال فرهنگی گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص اهمیت روز قدس گفت: ملت بزرگ ايران اسلامی در بحث حمايت از مسئله قدس شريف و ملت مظلوم فلسطين، منويات امامين انقلاب را نصب العين قرار داده و می‌دهند و راهپیمایی روز قدس را تبلور وحدت شعوری و تكليفی در برابر صهيونيسم غاصب می‌دانند.

وی در ادامه بابیان اینکه روز قدس فقط روز فلسطین نیست و روز اسلام است، افزود: بایستی توجه کرد که قدس، قبله پیشین مسلمانان و قلب کنونی آنان است. ما در طول تاریخ با قدس زیسته‌ایم و پاسدار قداست قدس بوده‌ایم. قدس جغرافیای عشق، تاریخ ایثار و محراب نیایش‌های خونین است.

کارشناس مذهبی و فعال فرهنگی گچساران بابیان اینکه روز قدس، روز همه ملت‌های مظلوم است اظهار کرد: ماه رمضان سال 1358 خورشیدی بود که خورشید درخشان آسمان انقلاب ایران، حضرت امام خمینی (ره) در پیامی سرنوشت‌ساز، آخرین جمعه ماه رمضان هرسال را به‌عنوان روز قدس تعیین کردند و آن را روز حیات اسلام نامیدند.

ذبیحی نژاد در ادامه با اشاره به اینکه روز قدس نقطه عطفی در مبارزه با رژیم صهیونیستی است بیان کرد: روز قدس را امام خمینی (ره) بر تارک تاریخ به یادگار گذاشتند تا مردمان مسلمان جهان از ستمی که بیدادگران بر ملت مظلوم فلسطین روا می‌کنند، غافل نمانند و حضرت امام خمینی (ره) در پیامی به مناسبت روز قدس این‌چنین فرمودند که روز قدس روز اسلام است.

وی روز قدس را استراتژی دفاعی امام (ره) در حمایت از فلسطین برشمرد و افزود: روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی، رستاخیز استکبارستیزی ملل مسلمان جهان، روز وحدت همه انسان‌های حقیقت‌خواه و عدالت دوست، روز گره خوردن بازوانِ توانای امت اسلامی و روز ستیز همیشگی با صهیونیسم و امپریالیسم غارت‌گر است.

کارشناس مذهبی و فعال فرهنگی گچساران اظهار کرد: هر حاکمیتی غیر از حاکمیت فلسطین و حاکمیت مسلمین بر کشور فلسطین، حاکمیت غاصب است. حرف، همانی است که امام راحل عظیم‌الشأن فرمودند که اسرائیل بایستی محو بشود...بحث، بحث یهودی‌ستیزی نیست. مسئله، مسئله غصب خانه مسلمین است. فلذا می‌طلبد همه مردم عزيز یک‌صدا و برق‌آسا و رعد گونه در راهپیمایی روز قدس با حضور پرشور مدافع مظلوميت مردم عزيز فلسطين باشند.

ذبیحی نژاد بابیان اینکه روز قدس تکرار حماسه دفاع از مردم مظلوم فلسطین خواهد بود گفت: با اين دعوت مقام معظم رهبری نیز مطلب را خاتمه می‌دهم كه می‌فرمایند: هریک وجب از خاک فلسطین، یک وجب از خانه مسلمین است.

 

انتهای خبر/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها