نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. فروردين 1403 - 10:15
امام‌جمعه گچساران گفت: اسرائیل جنایتکار بداند که این دست‌وپا زدن‌ها و حمله به کنسول گری ایران اسلامی و شهادت جمعی از عزیزان ما نمی‌تواند او را برای اشغالگری حفظ کند و قطعاً دلاور مردان محور مقاومت این جنایات را پاسخ خواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عنایت هاشمی منش، امام‌جمعه گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص اهمیت روز جهانی قدس گفت: همه ما امروز شاهد یک فاجعه ضد بشری، ضد انسانی و نسل‌کشی در منطقه فلسطین به‌ویژه در غزه هستیم.

وی افزود: رژیم کودک کش اسرائیل مردم مظلوم غزه را هرروز با انواع سلاح‌ها بمباران می‌کند درحالی‌که زنان و کودکان در غزه مورد شکنجه وحشیانه جانیان قرارگرفته‌اند و متأسفانه مدعیان حقوق بشر در سکوت به سرمی برند، به همین جهت دنیای اسلام باید متحد شوند و روز قدس را به‌روز خشم و تنفر و روز وحدت و ایستادگی علیه اسرائیل تبدیل کنند.

حجت‌الاسلام هاشمی منش با اشاره به جنایت اخیر صهیونیست‌ها در سوریه و شهادت سردار زاهدی و جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اسرائیل جنایتکار بداند که این دست‌وپا زدن‌ها و حمله به کنسول گری ایران اسلامی و شهادت جمعی از عزیزان ما نمی‌تواند او را برای اشغالگری حفظ کند و قطعاً دلاور مردان محور مقاومت این جنایات را پاسخ خواهند داد.

وی افزود: برای تحقق وعده الهی در نابودی این غده سرطانی دنیای اسلام باید متحد شده و همه به پا خیزند. ما روزی می‌توانیم برابر متجاوزین پیروز شویم که مسلمان‌ها ید واحد باشند. امیدواریم که همه مسلمانان دنیا احساس کنند که امروز راهی جز وحدت، ایستادگی و مقاومت در برابر اسرائیل وجود ندارد و نمی‌شود با تکیه‌بر مجامع بین‌المللی، مردم فلسطین را به حقوق حقه خودشان رسانید.

 هاشمی منش در ادامه با اشاره به سکوت مجامع مدعی حقوق بشری در برابر جنایت رژیم صهیونیستی گفت: ساکتان در برابر این جنایات در تاریخ شرمنده خواهند بود و تاریخ نسبت به آن‌ها قضاوت خواهد کرد که چگونه انسان‌های بی‌گناه و کودکان کشته می‌شوند و آن‌ها در برابر این کشتار یا سکوت می‌کنند یا از جانی حمایت می‌کنند و این چیزی نیست که تاریخ فراموش کند.

حجت‌الاسلام هاشمی منش گفت: نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط امام راحل به‌عنوان روز قدس، موجب ایجاد موج وسیعی در جهان اسلام شد و توجه همه مسلمانان را به مظلومیت مردم فلسطین و ستمگری اسرائیل معطوف کرد.

وی در پایان با دعوت مردم به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: ان‌شاءالله مردم با حضور گسترده در این راهپیمایی نشان خواهند داد در دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم مصمم هستند و تا نابودی رژیم منحوس اسرائیل و استکبار جهانی در این مبارزه مقدس خواهند ماند.

 

انتهای خبر/

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها