نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. بهمن 1402 - 20:38
گریدهای ورق استیل در چند دسته مختلف طبقه بندی می شوند. فلز پایا تمامی این گریدهای ورق استیل را دارد و اگر چند نوع مختلف از آن ها را بخواهید، دیگر مشکلی از این بابت نخواهید داشت و به راحتی می توانید تمامی مایحتاج خود را از فلز پایا تهیه کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، خرید انواع ورق استیل از فلز پایا

انواع ورق استیل وجود دارد که می توانید از آن ها در موقعیت های مختلف و گوناگونی استفاده کنید. به همین خاطر نیز باید حتما انواع ورقه های استیل را بشناسید و سپس با توجه به همین شناختی که دارید، بهترین نوع ورقه ها را خریداری کنید. فراموش نکنید که انتخاب کردن نوع ورقه ها اهمیت زیادی دارد. هم در صرف هزینه های شما می تواند موثر باشد و هم می تواند استحکام و پایداری سازه های ساخته شده را بهبود بخشد.

images_1705735767_65ab765708b2b.jpg

انواع ورق استیل

گریدهای ورق استیل در چند دسته مختلف طبقه بندی می شوند. فلز پایا تمامی این گریدهای ورق استیل را دارد و اگر چند نوع مختلف از آن ها را بخواهید، دیگر مشکلی از این بابت نخواهید داشت و به راحتی می توانید تمامی مایحتاج خود را از فلز پایا تهیه کنید.

  • ورق استیل304

    اولین، معروف ترین و پر مصرف ترین گرید ورق استیل با شماره 304 شناخته می شود. این گرید از شیت های استیل خواصی همچون ضد زنگ بودن، مقاومت در برابر رطوبت و مواد شیمیایی، استحکام بالا و همچنین قابلیت تحمل دمای بالا را دارند. از طرف دیگر نیز به سادگی می بینیم که ورق های 304 قیمت های بسیار مناسبی دارند. قیمت مناسب در کنار ویژگی های بیان شده می تواند اهمیت بسیار زیادی داشته باشد و سبب تبدیل شدن این گریدها به پر مصرف ترین و پر تقاضاترین ورقه های استیل شود.

  • ورق استیل 310

مورد بعدی ورق های استیل 310 هستند. این گرید از ورق استیل دارای مقدار نیکل و کبالت زیادی است. همین مسئله نیز میزان خوردگی ورقه ها را کمتر کرده و مقاومت آن ها را در برابر عوامل بیرونی افزایش می دهد.

  • ورق استیل316

    ورق های 316 دارای خواصی همچون گرید 304 و 310 هستند. با این تفاوت که مقدار عناصر به کار رفته در این گریدها کمی بیشتر می باشد. در حقیقت عناصری همچون نیکل که قیمت بالاتری دارند در گرید 316 به مقدار بیشتری وجود دارند. به همین دلیل نیز قیمت های گرید 316 از دیگر موارد بیشتر می باشد.

ویژگی گریدهای مختلف ورق استیل

ویژگی های مربوط به گریدهای ورق استیل می تواند بسیار متفاوت و متنوع باشد. همین موضوع سبب می شود تا امکان انتخاب و خرید این ورق ها نیز توسط مشتریان دارای تنوع و گستردگی بیشتری باشد. در اینجا می خواهیم به چند مورد از مهم ترین ویژگی ها و خواصی که ورق های استیل دارند، اشاره کنیم. مسلما این موضوع سبب می شود تا شما نیز شناخت بهتر و بیشتری را از این ورقه ها پیدا کنید.

  • مقاومت و استحکام بالا

تمامی ورقه های استیل می توانند مقاومت بسیار خوبی را نسبت به کشش، فشار و... تحمل کنند. این مسئله سبب می شود تا به راحتی بتوان این ورقه ها را برای لوله ها و سازه های تحت فشار همچون لوله های گاز، مخازن نفت و... استفاده کرد. هرقدر ترکیب عناصر اولیه قوی تر باشد، میزان استحکام ورقه های استیل نیز بیشتر می شود.

  • مقاومت نسبت به زنگ زدگی

مقاومتی که ورق های استیل نسبت به زنگ زدگی پیدا می کنند، یکی دیگر از موارد بسیار مهمی است که باید در نظر داشته باشید. این مقاومت نسبت به اکسید شدن و زنگ زدگی سبب می شود تا به شکل راحت تری بتوانید از ورقه ها در محیط های مربوط و شرجی استفاده کنید.

  • مقاومت نسبت به مواد شیمیایی

مواد شیمیایی مختلف می توانند سبب ایجاد خوردگی در فلزات شوند. بنابراین نمی توان از فلزات عادی برای مخازن و لوله هایی که در تماس با مواد شیمیایی هستند، استفاده کرد. اما خوشبختانه ورقه های استیل به نحوی هستند که در برابر این مواد می توانند مقاومت داشته باشند. همین موضوع می تواند دلیلی برای استفاده از این ورقه ها در مخازن نگهداری از لبنیات، پالایشگاه ها و محیط هایی باشد که از این موارد استفاده می کنند.

  • قابلیت شکل پذیری

زمانی که یک متریالی دارای قابلیت شکل پذیری باشد، می توانیم به صورت راحت آن را به اشکال مختلفی دربیاوریم و از این طریق سازه های مختلفی را خلق کنیم. قابلیت شکل پذیری در گریدهای مختلف ورق استیل وجود دارد. بنابراین ساخت سازه های مختلف از آن ها کاملا امکان پذیر است.

  • قیمت های متنوع

گریدهای مختلف ورق استیل با توجه به کارایی ها و کاربردهایی که دارند، می توانند قیمت های مختلفی را نیز داشته باشند. این موضوع سبب می شود تا برای هر کاربری و هر موضوعی یک محدوده قیمتی خاصی را در نظر بگیریم و سپس با توجه به بودجه مورد نظرمان خرید کنیم. معمولا کیفیت ها و گریدهای ورق های استیل هستند که تعیین می کنند، قیمت این ورق ها به چه شکلی باشد.

چگونه بهترین انواع ورق استیل را بشناسیم؟

یک سری نکات وجود دارد که می تواند در شناخت انواع ورقه های استیل بسیار کمک کننده باشد. به طور کلی این نکات و مولفه ها سبب می شوند تا همواره انتخاب های بهتری داشته باشید و بدانید که چگونه می توانید بهترین نوع محصولات را خریداری کنید.

در نگاه اول تمامی شیت های استیل از یک جنس تهیه شده اند. این در حالی است که کیفیت مواد اولیه این ورقه ها می تواند کاملا با هم متفاوت باشد. بنابراین اولین کاری که به عنوان یک مشتری باید انجام دهید این است که کیفیت های اولیه ورقه های استیل را با هم مقایسه کنید و در نهایت بهترین نوع ورقه ها را تهیه نمایید. خوشبختانه فلز پایا این کار را برای شما انجام می دهد و نیازی به این موضوع نیست که بخواهید خودتان به صورت انفرادی این کار را انجام دهید.

ورق استیل

خرید از فلز پایا

تاکنون از فلز پایا خرید کرده اید؟ اگر هنوز این کار را امتحان نکرده اید، می توانید به راحتی به وبسایت شرکت با آدرس اینترنتی www.felez.me مراجعه کنید. در آنجا تمامی نکات مهم در خصوص خرید و انواع گریدهای ورق استیل وجود دارد. اگر دوست دارید به صورت تلفنی با کارشناسان مجموعه در تماس باشید نیز شماره تلفن 02186120450 در اختیار شما است. در صورت نیاز به ثبت سفارش هم می توانید از این مجموعه استفاده کنید و سفارشات خود را کاملا به ثبت برسانید.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها