نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. دى 1402 - 11:35
جانشین ناحیه مقاومت بسیج گچساران از توزیع یک هزار و 800 بسته یلدایی بین نیازمندان شهرستان در راستای ترویج فرهنگ مهربانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، هرساله با فرارسیدن شب یلدا به‌عنوان طولانی‌ترین شب سال در فرهنگ ما ایرانی‌ها، فرصتی فراهم می‌شود تا بزرگ‌ترها برای یک دورهمی خاطره‌انگیز، میزبان کوچک‌ترها باشند. امسال هم ناحیه مقاومت بسیج گچساران با اهدای یک هزار 800 بسته ویژه شب یلدا، مهربانی را با مردم این شهرستان به اشتراک گذاشت.

بسیج به‌عنوان یک نیروی مردمی همیشه تلاش داشته و دارد تا در کنار مردم باشد و لحظه‌های شادی و غم خود را با مردم تقسیم و کنار آن‌ها باشد و همزمان با شب یلدا بسیجیان در تکاپوی کمک به نیازمندانی بودند تا مهربانی را به سفره‌های آن‌ها هدیه دهند چراکه مهربانی بسیج و بسیجیان حدومرز نمی‌شناسد و هر مظلومی در جای‌جای این کره خاکی نیز امید به طعم شیرین مهربانی بسیج را دارد.

سرهنگ سعادت الله عزیزی، جانشین ناحیه مقاومت بسیج گچساران با اشاره به توزیع یک هزار و 800 بسته شب یلدا درمجموع به ارزش 360 میلیون تومان بین مردم نیازمند این شهرستان اظهار کرد: این میزان بسته‌های معیشتی ویژه شب یلدا شامل انواع آجیل و شکلات بود که توسط حوزه‌ها، پایگاه‌های مقاومت بسیج و گروه‌های جهادی گچساران به نیابت از شهید حاج قاسم سلیمانی در راستای ترویج فرهنگ مهربانی و استعانت از نیازمندان توزیع شد.

وی بابیان اینکه سپاه و بسیج همواره در شادی‌ها و مشکلات کنار مردم کشورمان است، گفت: بسیجیان ناحیه مقاومت شهرستان گچساران امسال هم مانند سال‌های گذشته، با توزیع بسته‌های ویژه شب یلدا برای نیازمندان، در کنار آن‌ها بودند تا سهم کوچکی هم در شادی‌هایشان داشته باشند.

تصاویری از این آیین را مشاهده کنید. 

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها