نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. شهريور 1402 - 14:14
امام‌جمعه گچساران گفت: خدمت رئیس‌جمهور محترم در سفر به گچساران رسیدیم که هم به‌صورت حضوری مطالبی را بیان کردیم و هم نامه‌ای به محضر ایشان در خصوص پاره‌ای از مشکلات نوشتیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی، امام‌جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت‌های این هفته گفت: امام علی علیه‌السلام در روایتی می‌فرمایند که چه بسيارند عبرت‌ها و چه اندک است عبرت گرفتن. انسان عاقل باید تاریخ را مطالعه کنند و از سرنوشت گذشتگان درس و عبرت بگیرد. انسان باید بخشی از عمرش را صرف علم‌آموزی کند و در این راه متواضع باشد و همواره برای خودشناسی و کسب رضای خداوند تلاش کند.

وی ضمن تبریک هفته دولت افزود: مقام معظم رهبری فرمودند به قله نزدیک هستیم. انقلاب پیروز شد و دشمنان از برون و جیره‌خواران از درون به مقابله پرداختند و امام (ره) نیز فرمودند که ما پیروز خواهیم شد. در دوران دفاع مقدس نیز بسیاری از کشورهای جهان مقابل ایران اسلامی صف‌آرایی کردند اما درنهایت شکست خوردند.

امام‌جمعه گچساران ادامه داد: مقام معظم رهبری به‌کرات بیان فرمودند که جمهوری اسلامی ایران در مسیر رشد، توسعه و دولت عدالت‌گستر جهانی قرار دارد. رونمایی از برخی تجهیزات نظامی_دفاعی کشورمان لرزه بر اندام نظام سلطه انداخته و به گفته بسیاری از تحلیلگران غربی اضمحلال رژیم صهیونیستی نزدیک است.

حجت‌الاسلام حجازی تصریح کرد: اگرچه امروز گرانی و مشکلاتی در جامعه وجود دارد و قبول هم داریم اما وضعیت کنونی کشور را با گذشته (رژیم پهلوی) مقایسه کنیم. امروز استکبار جهانی از اقتدار جمهوری اسلامی واهمه دارد و همه باید به این اقتدار و عزت ایران اسلامی احساس غرور و افتخار کنیم.

خطیب جمعه گچساران گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی داشته است و باید با وحدت، انسجام و همدلی بین ملت و دولت به آرمان‌های انقلاب جامه عمل بپوشانیم، بنابراین حضرت آقا خطاب به دولتمردان فرمودند که همه تلاش دولت محترم و خدمتگزاران این باشد که ارزش‌های اسلامی را در جامعه زنده کنند چراکه دشمن در همه میدان‌ها شکست‌خورده و امروز به جنگ فرهنگی و جنگ نرم روی آورده است.

وی افزود: ایام اربعین را در پیش داریم، دشمن کمرش خم‌شده است و هرچه تلاش می‌کند و هزینه‌ها می‌کند که اربعین را کم‌رنگ جلوه دهد و این عشق به اباعبدالله علیه‌السلام کم بشود، اما نمی‌تواند چرا این عظمتی است که خداوند به شیعیان، مسلمانان و آزادی خواهان جهان عرضه داشته است. باید به این قدرت و عزت اربعین افتخار کرد و باید تلاش کنیم زمینه ظهور حضرت حجت (عج) را فراهم کنیم.

امام‌جمعه گچساران در ادامه بیان کرد: خدمت رئیس‌جمهور محترم در سفر به گچساران رسیدیم که هم به‌صورت حضوری مطالبی را بیان کردیم و هم در نامه‌ای به محضر ایشان نوشتیم که اولویت بنده در متن نامه حل مشکل بیکاری جوانان گچساران است و عرض کردیم از نگاه آمار و ارقام بیکاری شهرستان ما در کشور رتبه اول را دارد.

حجت‌الاسلام حجازی تصریح کرد: نکته دومی که در این نامه نوشتیم مسئله فقرزدایی از شهرستان بود و رئیس‌جمهور محترم هم عنایت کردند و پاسخ‌نامه را دادند و به کمیته امداد شهرستان نامه نوشتند که در راستای فقرزدایی مردم گچساران تلاش شود و پیشنهادهایی اگر هم باشد مطرح کنید، بنابراین پیشنهاد‌هایی از سوی کمیته امداد شهرستان هم مطرح شد که اگر این موارد حل بشود بخش زیادی از مشکلات فقرا در این شهرستان نیز مرتفع خواهد شد.

 

انتهای خبر/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها