نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. شهريور 1402 - 12:42
فرماندار گچساران گفت: امروز طرح‌های ناتمامی داریم که درگذشته مورد بهره‌برداری قرار گرفتند که در این دولت تاوان آن‌ها را می‌دهیم، برای برنامه افتتاحیه‌ها در هفته دولت طرح‌هایی مدنظر ما خواهد بود که واقعاً هم تکمیل باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، روان‌بخش دیهیمی خوب، فرماندار گچساران در آیین عطرافشانی گلزار مطهر شهدای گچساران با اشاره به‌ضرورت تبیین دستاوردهای نظام اسلامی گفت: دشمن در جنگ تبلیغاتی و رسانه‌ای خود به دنبال جلوگیری از الگو شدن انقلاب اسلامی بر اساس جریان تحریف است که نقطه تقابل جریان تحریف همین جهاد تبیین خواهد بود که با امیدآفرینی در جامعه، ارائه الگوهای موفق، ترویج ارزش‌های اسلامی و بیان اقدامات و نیز دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی بایستی به جنگ با دشمن رفت.

وی افزود: لازم است که مردم  از عملکرد و تلاش‌های ثمربخش مسئولان اطلاع کافی داشته باشند، یک مسئول مردمی باید از نقدهای منصفانه نیز استقبال کند و انتقادهای سازنده را برای پیشبرد هرچه بیشتر مجموعه‌اش به کار گیرد، بنابراین مدیران تنها به شعار بسنده نکنند و بایستی بیشتر عمل کنند هرچند گزارش اقدامات بایستی صادقانه باشد و در گفتار و رفتار نیز با مردم صادق بود.

دیهیمی خوب ادامه داد: بنابراین از همه مدیران نیز خواهش دارم که عملکرد و اقداماتشان را صادقانه به مردم گزارش دهند، در بحث طرح‌ها هم سعی کرده‌ایم که طرح‌هایی که 100 درصد کامل هستند به بهره‌برداری برسند چراکه متأسفانه امروز طرح‌های ناتمامی داریم که درگذشته مورد بهره‌برداری قرار گرفتند که در این دولت تاوان آن‌ها را می‌دهیم لذا برای برنامه افتتاحیه‌ها در هفته دولت طرح‌هایی مدنظر ما خواهد بود که واقعاً هم تکمیل باشند.

فرماندار گچساران تصریح کرد: باید توجه کرد که 86 طرح عمرانی و اقتصادی در گچساران آماده کلنگ زنی و بهره‌برداری در هفته دولت است، اعتبار این طرح‌ها نیز بالغ‌بر 645 میلیارد تومان است. البته خدمات خوبی در گچساران انجام‌شده هرچند این شهرستان مستعد و مستحق خدمات بیشتری است اما جا دارد خدماتی که انجام می‌شود توسط مدیران عزیز به شایستگی هرچه‌تمام‌تر به مردم انعکاس داده شود.

وی در ادامه سیره شهیدان رجایی و باهنر را بهترین الگو برای مسئولان برشمرد و افزود: شهیدان رجایی و باهنر مردم‌دار بودند و ایمان، اخلاص و صداقت سرلوحه کارهایشان بود برای مردم وقت می‌گذاشتند و شبانه‌روز پای‌کار انقلاب بودند، بنابراین سعی کنیم اقدامات، اهداف و برنامه‌های دولت باصداقت به سمع و نظر مردم برسد.

فرماندار گچساران با تأکید بر اینکه باید دستاوردهای انقلاب اسلامی با راهبرد جهاد تبیین به  مردم و به‌ویژه نسل جوان منتقل شود، گفت: امروز هم با تحریم‌های ظالمانه دشمن روبرو هستیم و هم با جریان تحریف، تحریف همان کج‌فهمی کسانی است که خدمات نظام را نمی‌بینند، صادقانه حرف نمی‌زنند و به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه هستند که می‌طلبد همه مدیران صادقانه کار کنند.

دیهیمی خوب در ادامه اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی باوجود تحریم‌های ظالمانه، فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان در طول این 44 سال، همچنان در اوج اقتدار و بالندگی قرار دارد، اگرچه معتقدیم که راه غلبه بر مشکلات نیز تکیه به رهنمودهای امامین انقلاب، افزایش معنویت و روحیه جهادی و انقلابی  و نیز بهره‌گیری مناسب از ظرفیت‌های مردمی است.

دیهمی خوب در پایان هم اظهار کرد: ازاین‌رو سیره شهدا مسیر مسئولان باشد چراکه کمترین کار ممکن قدم گذاشتن در مسیر آرمان‌های شهدایی است که هر چه امروز عزت، امنیت، اقتدار و آرامش داریم به برکت خون شهدایمان است.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها