نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
31. خرداد 1402 - 23:29
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران مطرح کرد؛
صیانت از نیروی کار موجب رشد و تعالی صنعت نفت می شود
غلامرضا کمالی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از اداره ایمنی؛ بهداشت و محیط‌زیست این شرکت بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مدیرعامل نفت و گاز گچساران در این بازدید، ضمن گفت‌وگوی صمیمانه با رئیس، سرپرستان و کارکنان، بیش‌ازپیش در جریان عملکرد کارکنان آتش‌نشانی و ایمنی صنعت نفت گچساران همچنین نقطه‌نظرت و پیشنهادهای آنان قرار گرفت.

کمالی با اشاره به نقش ویژه اداره ایمنی؛ بهداشت؛ محیط‌زیست و پدافند غیرعامل اظهار کرد: بدون تردید کارکنان این اداره خط مقدم پیشگیری حوادث صنعت نفت هستند و باید بدانیم هرلحظه‌ آتش‌نشانان پر از فداکاری؛ ایثار و جهاد است.

 

وی با اشاره به ویژگی خاص شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و گستردگی تأسیسات این شرکت در چهار استان جنوبی کشور گفت: صنعت نفت پیشران اقتصادی کشور است و ازاین‌رو در این اداره همواره باید آموزش ایمنی؛ بهداشت و محیط‌زیست کارکنان را اولویت کاری قرار گیرد.

کمالی تصریح کرد: باید بدانیم با حفظ سلامت و صیانت از منابع انسانی که وظیفه اصلی ما به شمار می‌رود می‌توانیم از خطرات جلوگیری و از تأسیسات و تجهیزات محافظت نماییم. ما وظیفه‌داریم با علم روز در این زمینه برنامه‌ریزی کاملی برای کارکنان شرکت داشته باشیم.

 

 مدیرعامل نفت و گاز گچساران با تقدیر و تشکر از خدمات این اداره در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به جامعه پیرامونی خود در بحران‌ها و آتش‌سوزی‌ها بیان کرد: وجود ۸ ایستگاه آتش‌نشانی در تأسیسات صنعت نفت گچساران نشان از ویژگی این اداره است که باید بتوانیم با برنامه‌ریزی و نشست‌های هم‌فکری چالش‌های موجود را بررسی و برطرف نماییم.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها