نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. مهر 1401 - 12:53
امام جمعه گچساران گفت: دشمن با هر فریب و دروغی به دنیال ایجاد اغتشاش و ناآرامی در کشورمان است،در حالی که امنیت کشورمان مرهون جانفشانی خون شهداء است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی،امام جمعه گچساران ظهرامروز درخطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت:میلاد فرخنده خاتم الانبیاءحضرت محمد(ص)و امام جعفر صادق علیه السلام را به همه مومنین و مومنات تبریک و تحنیت عرض می کنم.شنبه روز جهانی نابینایان است و همه ما در قبال این انسان ها مسئول هستیم و نیز عزت این عزیزان‌ را ازدرگاه خداوند منان مسئلت دارم.

وی افزود:۲۶مهرماه آغاز هفته تربیت بدنی است که این هفته را به همه ورزشکاران و ورزش دوستان تبریک می گویم و اما توصیه ام این است که جوانان را دریابیم و مشکلاتشان را مرتفع و در راستای تبیین ارزش های اسلامی به نسل جوان نیز کوشا باشیم و لازم است که همه و همه پای کار بیاییم و مشکلات  جامعه را مرتفع کنیم.

امام جمعه گچساران ادامه داد:بنابراین وقتی فشار معیشتی بر زندگی مردم غلبه می کند، وقتی شرایط زندگی سخت شود و درآمد عده ای فقط از محل دریافت یارانه باشد به تبع سوءخلق و بداخلاقی در جامعه هم نمایان  می شود،امروز روز مهرورزی است ‌و جامعه باید همه دست به دست هم بدهند و یکدیگر را یاری کنیم.

حجت الاسلام حجازی تصریح کرد:نکته دیگر گاهی فقرآنچنان برانسان فشار می آورد که ممکن است درامانت خیانت کند وگاهی اوقات نیز باعث می شود که مسلمان در دینش شک کند. اما باید توجه داشت که هیچکسی  هم نمی تواند بدون امنیت هم زندگی کنددر حالی که امنیت کشور مرهون جانفشانی خون شهداء است.

خطیب جمعه گچساران گفت: دشمن با هر فریب و دروغی به دنیال ایجاد اغتشاش و ناآرامی در کشورمان است،با این وجود نیز چه کنیم که نقشه شوم دشمن را نقش برآب کنیم،که بهترین راه حل این است که مشکل معیشتی مردم حل شود،البته از دولت محترم نیز تشکر می کنم و دشمن به خاطر این است که دولت کارهای بزرگی انجام می دهد و حقیقتا دشمن با ایران قوی مشکل دارد.

وی افزود:آنهایی که داخل کشور بیانیه دادند، اما وقتی حقیقت معلوم شد در ادامه نیز علیه فتنه دشمن بیانیه صادر نکردند والله آن ها ذره ای دلسوز مردم و انقلاب نبودند.امنیت را همه نیاز داریم و اما تلاش برای حل مشکلات معیشتی مردم نیز حائز اهمیت است.دشمن از همان روزهای اول انقلاب علیه این ملت فتنه ها کرد،انواع تحریم های مختلف،جنگ تحمیلی،جنگ نرم و رسانه ای و دیگر توطئه های دیگر...اما چرا هنوز هم عده ای متوجه نیستند و خیلی همچنان چشم به آن ور آب دارد.

امام جمعه گچساران ادامه داد:امروز از نسل جوان گچساران تشکر می کنم، اینروزها در برخی شهرستان ها مشکلاتی ایجادکردند اما در گچساران مردم فرهیخته ، بصیر ، آینده نگر و وطن دوست احازه نداده و نخواهند داد که دشمن بتواند اینجا عرض اندام کند بنابراین ازهمه مردم گچساران بویژه نسل جوان تشکر می کنم.

حجت الاسلام حجازی تصریح کرد:امیدوارم که آبرومندان، سیاسیون و ریش سفیدان شهرستان دست به دست هم بدهند و برعزت و آبروی شهرمان بیافزایند و از همینجا از همه مسئولین و اعضای شورای تامین و همه و همه تشکر و قدردانی می کنم.

خطیب جمعه گچساران گفت:هفته پیش طرحی دادیم که هرماه  یک اداره یا نهادی به مناسبت های مختلف فرهنگی و مذهبی همایش باشکوهی با حضور سخنران برجسته کشوری در سطح شهرستان برگزار نماید، که از صفر تا صد خودش نیز بانی برنامه باشد که به عنوان نمونه امروز شهرداری گچساران مجری جشن میلادپیامبر(ص) در شهرستان بود که به نوبه خودم تشکر و قدردانی می کنم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها