نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. شهريور 1401 - 14:07
رئیس مجمع دانشگاهیان استان کهگیلویه و بویراحمد در حساب کاری اش در اینستاگرام از معرفی رئیس جدید دانشگاه آزاد واحد گچساران خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید مصیب افتخاری، رئیس مجمع دانشگاهیان استان کهگیلویه و بویراحمد در حساب کاربری اش در اینستاگرام نوشت:

برادر گرامی جناب آقای دکتر امید ارغیش

 

انتخاب بجا و شایسته جنابعالی  به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران که نشان از درایت، لیاقت و توانمندی شما دارد را صمیمانه به حضرتعالی و جامعه دانشگاهی استان  تبریک و تهینت عرض نموده و رجای واثق داریم تعهد و کارآمدی های برجسته شما نوید بخش دستیابی هر چه بیشتر به قله های رفیع پیشرفت و توسعه همه جانبه واحد دانشگاهی خواهد بود.  و بدینوسیله مراتب تشکر خود را از زحمات جناب آقای دکتر حسین اسماعیلی در طی مدت مسئولیت خود را ابراز می داریم.

بدین گونه، مقدم آن فرهیخته علمی و با تجربه را گرامی داشته و حرکت به سمت افق های روشن توام با سعادت و تداوم توفیقات همکاران شما را از پیشگاه ایزد منان در مسیر منتهی به کسب رضایت الهی و خدمت صادقانه مسالت داریم.

سید مصیب افتخاری

رئیس مجمع دانشگاهیان استان کهگیلویه و بویراحمد

گفتنی است مراسم تکریم ومعارفه فردا صبح دوشنبه (21شهریور ماه) ساعت 10در محل سالن جلسات دانشگاه آزاد واحد گچساران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها