نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. مهر 1400 - 21:46
مسئول موکب طریق الکربلا گچساران گفت: در راستای رزمایش کمک مومنانه و همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) بیش ازیک هزارو 500 پرس غذای گرم توسط موکب طریق الکربلا این شهرستان تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، محمد رمضانی، مسئول موکب طریق الکربلا گچساران گفت: به مناسبت سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) بیش ازیک هزارو 500 ر پرس غذای گرم توسط موکب طریق الکربلا این شهرستان تهیه و بین نیازمندان و خانواده های بی بضاعت این شهرستان توزیع شد.

وی افزود: کار توزیع بسته ها و نیز شناسایی خانواده های نیازمند در شهرستان توسط شورای اجتماعی موکب طریق الکربلا ر مناطق مختلف شهرستان انجام می شود، بنابراین موکب طریق الکربلا علاوه بر محرومیت زدایی در دیگر آسیب ها ، مخاطرات و نیزبیماری کرونا برای کمک رسانی وارد عمل شده است.

رمضانی درادامه تصریح کرد:موکب طریق الکربلا گچساران باتوجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه و حل مشکلات نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا، در همان ابتدای امر هم پای کار آمد که تا به امروز این حمایت ها همچنان ادامه دارند.

مسئول موکب طریق الکربلا اظهارکرد:همچنین با توجه به سال تحصیلی جدید و کمک به خانواده‌های نیازمند برای تهیه لوازم‌التحریر دانش‌آموزان  موکب طریق الکربلا با مشارکت مردم و خیرین اقدام به تهیه و خرید بسته‌های لوازم‌التحریر می کند.

وی گفت: بنابراین برای یاری به دانش آموزان نیازمندان در تهیه بسته‌های لوازم‌‌التحریر و نیز تهیه و توزیع غذاهای گرم بین خانواده های بی بضاعت، نیازمند کمک و مشارکت مردم و خیرین هستیم که همچون گذشته در کنار ما باشند.

ویدئو و تصاویر را مشاهده کنید.

 

 
 
انتهای پیام/
 
تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها