نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. شهريور 1400 - 17:41
بعد از گذشت 40 روز از فعالیت "مسعود ظفری" در شهرداری دوگنبدان خبری مبنی بر رد صلاحیت وی خروجی برخی رسانه های محلی و استانی قرار گرفته است، موضوعی که به نقل از یک منبع آگاه کاملا صحت دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، 14 مرداد ماه بود که خبر ابقای "مسعود ظفری" به سمت شهردار دوگنبدان با رای چهار عضو شورای این شهر، تیتر یک رسانه های شهرستانی شد، هرچند این خبر با واکنش‌های زیادی از سوی برخی جریانات سیاسی روبرو شد که بخشی از این واکنش‌ها به کمبود شفافیت در روند انتخاب شهردار  نیز اشاره می‌کرد.

این درحالی بود که برخی اعضای شورای شهر ششم دوگنبدان تخصص‌گرایی و تجربه موفق چهارساله "مسعود ظفری" را اصلی ترین معیار در انتخاب خود دانسته‌ بودند! ،بنابراین فرآیند انتخاب گزینه شهرداری دوگنبدان هم در شورای شهر با دقت و سخت گیری خاصی پیگیری می شد که در این زمینه ثبت نام 26 گزینه‌ مطرح استانی و شهرستانی برای تصدی مسئولیت شهرداری دوگنبدان در فراخوان انتخاب شهردار، خود حکایت از این امر مهم داشت.

با این تفاسیرنیز، بعد از گذشت 40 روز از فعالیت "مسعود ظفری" در شهرداری دوگنبدان خبری مبنی بر رد صلاحیت وی خروجی برخی رسانه های محلی و استانی قرار گرفته است، موضوعی که به نقل از یک منبع آگاه کاملا صحت دارد و صلاحیت شهردار دوگنبدان از سوی دفتر امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد مورد تایید قرار نگرفته است.

در عین حال یک فعال سیاسی مطرح گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی گفت:اگر فردا صبح به ساختمان شهرداری دوگنبدان مراجعه کنید حتما مشاهده خواهید کرد که آقای ظفری همچنان بر صندلی شهرداری تکیه زده است، پس بگذارید عده ای مخالف چند روز هم از این ماجرا خوشحال باشند!!!، به هرحال آقای شهردار رد صلاحیت شده اما وی حق اعتراض دارد و تا زمانی که اعتراض وی مورد بررسی قرار می گیرد همچنان با جدیت به فعالیت شان در شهرداری دوگنبدان ادامه خواهد داد.

این در حالی است که برخی چهره های سیاسی شهر معتقدند که "رد صلاحیت یک شهردار" موضوعی نیست که بشود به سادگی از کنارش رد شد، با این حال شورای شهر دوگنبدان باید فرصت را ازدست ندهند و هرچه سریعتر به یک نظر قاطع و تصمیم درست برای شهر دوگنبدان برسند و با انتخاب شهردار جدید(سرپرست) فرصت را برای خدمتگزاری از دست ندهند.

بنابراین هرگونه تصمیم گیری و قضاوت در این خصوص نیز منوط به اتفاقات روزهای آینده خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها