نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. اسفند 1399 - 11:38
مسعود ظفری گفت:با توجه به وسعت معابر در سطح شهر و تعدد محلات و نیاز گسترده معابر به رفع ایرادات، عملیات آسفالت،بهسازی، چاله زدایی و لکه گیری با همتی مظاعف و بدون وقفه، بصورت شبانه روزی تا عید نوروز ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مسعود ظفری ،شهردار گچساران در خصوص اقدامات شهرداری در آستانه نوروز گفت:آسفالت  کوچه ها و خیابان های پاسداران( منشعب از بلوار جدید الاحداث شهید فخری زاده ) به دلیل حفاری های سال های اخیر مستهلک و مشکلات عدیده‌ای  برای اهالی محترم بوجود آورده بود.

وی افزود:در همین راستا و ادامه نهضت آسفالت ریزی، در کنار دیگر فعالیت های عمرانی و جهت رفاه حال اهالی محترم، به حمدالله  عملیات آسفالت  معابر پاسداران توسط اکیپ زحمت کش امانی شهرداری در چند روز گذشته انجام و به زیر بار ترافیک رفته و آماده بهره برداری شهروندان گرامی است.

ظفری ادامه داد:انشاءالله تداوم بهسازی معابر تا قبل از عید نوروز به صورت شبانه روزی و باکیفیت مطلوب در سطح معابرشهر را خواهیم داشت.

وی درادامه نیز با اشاره به لکه گیری، چاله زدایی و بهسازی معابر در سطح شهرنیز تصریح کرد:لکه گیری و چاله زدایی از معابر، علاوه بر ایجاد حس آرامش و اطمینان در رانندگی، از تغییر جهت ها و ترمز های ناگهانی جلوگیری کرده و به طبع آن، کاهش تصادفات را به همراه خواهد داشت.

شهردار گچساران اظهارکرد:از دیگر مزایای اجرای این  طرح، کاهش نفوذ آب به درون لایه های آسفالت و در نتیجه افزایش دوام و عمر روسازی آسفالت است که می‌تواند باعث جلوگیری از گسترش خرابی روسازی آسفالت و نیز تامین سطح ایمن در معابر شهر باشد.

ظفری افزود:در همین راستا و با هدف خدمت رسانی شایسته به شهروندان گرامی،شهرداری دوگنبدان نیز عملیات لکه گیری را به صورت مستمر و پراکنده در سطح معابر و خیابان‌های شهر، به منظور مناسب سازی سطح خیابان‌ها، رفع نواقص موضعی، جلوگیری از گسترش خرابی روسازی آسفالت و همچنین تامین سطحی ایمن در معابر را با افزایش تناژ آسفالت و اکیپ های مجزا تداوم داده است.

ظفری بیان کرد:هم اکنون عملیات بهسازی، چاله زدایی و لکه گیری معابر در حال انجام است.بنابراین با توجه به وسعت معابر در سطح شهر و تعدد محلات و نیاز گسترده معابر به رفع ایرادات، عملیات بهسازی چاله زدایی و لکه گیری با همتی مظاعف و بدون وقفه، بصورت شبانه روزی انشاءالله تا عید نوروز ادامه خواهد داشت.

شهردار گچساران در ادامه نیز با اشاره به کاشت گل های فصلی در میادین، جزیره ها و گذرگاه های وسط معابر با هدف زیبا سازی، ایجاد آرامش بصری، روحیه نشاط و  شادابی شهروندان گفت:در حالی که با شروع سال نو و فرا رسیدن عید نوروز، موج جدید بیماری کرونا سایه نگرانی را بر سطح شهر انداخته و شهرمان به عنوان شهر قرمز اعلام شده است، گروهی از شهروندان هم مجبور به تردد در سطح شهر هستند.

 وی افزود: بنا به اهمیت کاشت گل های بهاری برای زیبا سازی منظر شهری، ایجاد روحیه نشاط، شادابی  و  اثرات مثبت در بالا بردن روحیه  شهروندان گرامی و کاهش فشار و استرس حاصل از بیماری کرونا، با هدف جان بخشیدن، طراوت دادن به میادین و گذرگاه های های وسط، کاشت گل های فصلی بهاری توسط واحد فضای سبز شهرداری در حال انجام است تا موجبات سرزندگی و زیبایی بیشتری در سطح شهر ایجاد گردد.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها