نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. دى 1399 - 11:36
مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان گفت: جایگاه سی ان جی کوی رادک تا عصر امروز وارد مدار خواهد شد، متاسفانه جایگاه سوخت کوی کارکنان هم به علت بدهی به شرکت گاز قطع شده است، با این حال دو جایگاه پمپ سی ان جی در مناطق 500دستگاه و شهرک نفت در حال خدمات دهی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مهدی علیزاده،مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص گلایه های شهروندان از وضعیت پمپ های گاز "سی ان جی" در گچساران گفت:جایگاه پمپ گاز سی ان جی کوی رادک (کرمیان)ان شاءلله تا عصر امروز وارد مدار خواهد شد،قطعه ای از جایگاه مشکل داشت که در حال حاضر در حال تعمیرات است و مشکل به زودی مرتفع خواهد شد.

وی افزود:متاسفانه جایگاه سوخت کوی کارکنان هم به علت بدهی به شرکت گاز قطع شده است، با این حال دو جایگاه پمپ سی ان جی در مناطق 500دستگاه و شهرک نفت مشکلی ندارند و در حال خدمات دهی هستند.

علیزاده در ادامه گفت:بنابراین مشکلاتی هم بعضا در برخی از جایگاه های سوخت استان بوجود می آیند و برخی اوقات هم مشاهده شده است که متولیان امر و جایگاه داران پول نقد بابت سوخت از مردم دریافت می کنند اما در جای دیگری سرمایه گذاری می کنند و حاضر به پرداخت بدهی هایشان به شرکت گاز هم نمی شوند.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان گفت:با این وجود برخی از جایگاه های سوخت تا بدهی شان را به شرکت گاز پرداخت نکنند شرکت گاز هم اقدامی در وصل این جایگاه ها هم نخواهد کرد.

براین اساس،این روزها خرابی جایگاه‌های گاز سی ان جی در گچساران مشکلات زیادی را برای رانندگان خودروهای گازسوز ایجاد کرده است به طوری که همواره شاهد صف‌های طویلی در جایگاه‌ سوخت شهرک نفت این شهرهستیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها