نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. دى 1399 - 9:49
سعیدپایاب گفت:بازیکنان وکادر فنی تیم نفت و گاز گچساران 100درصد بومی هستند، اگرچه امروز مشکلاتی از لحاظ بودجه ای متوجه تیم است اما این تیم با وجود این تعداد بازیکن با استعداد نوجوان و جوان در فصل های آینده حرف های زیادی برای گفتن نیز دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سعیدپایاب، سرپرست هندبال نفت و گاز گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص آخرین وضعیت این تیم گفت: امروز ظهر تیم نفت و گاز گچساران در ادامه رقابت های لیگ برتر به مصاف تیم هندبال پرسپولیس بهبهان خواهد رفت و بازی بعدی ما نیز روز جمعه با تیم شهید شاملی نیروی زمینی کازرون خواهد بود.

وی افزود:در این دور از رقابت ها تیم نفت و گاز گچساران وضعیت خوبی ندارد، چرا که تعدادی از بازیکنان اصلی ما مصدوم و برخی هم تست کرونا مثبت شده اند که با این وجود با ترکیبی از نوجوانان و جوانان به میدان خواهیم رفت.

پایاب در ادامه تصریح کرد:از نظر بازیکن حتی یک ترکیب کامل هم نداریم،هرچند ابقای تیم نفت و گاز گچساران با برد مقابل نماینده دشتستان قطعی شده است و در پایان این دوره نیز به مرحله بعد ، جزو 6تیم دوم خواهیم رفت و در آن مرحله نیز سه بازی به صورت رفت و برگشت انجام خواهیم داد.

سرپرست هندبال نفت و گاز گچساران ادامه داد:قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم نفت و گاز گچساران در این فصل همه به صورت سفید امضا بوده است و تاکنون کسی هیچگونه دریافتی هم نداشته است، اما با این وجود تمام تلاشمان را در این فصل از رقابت ها همچنان ادامه خواهیم داد.

وی در ادامه اظهارکرد:بازیکنان وکادر فنی تیم نفت و گاز گچساران 100درصد بومی هستند، اگرچه امروز مشکلاتی از لحاظ بودجه ای متوجه تیم است اما این تیم با وجود این تعداد بازیکن با استعداد نوجوان و جوان در فصل های آینده حرف های زیادی برای گفتن نیز دارد.

پایاب گفت:بنابراین تشکر می کنم از مسئولین شرکت نفت و گاز گچساران که تلاش کردند حداقل این تیم در لیگ برتر بماند، به هر حال شرایط سختی است و همه هم قبول داریم اما حق هندبال نفت وگاز گچساران در این جایگاه نیست تیمی که سابقه قهرمانی و نایب قهرمانی در لیگ برتر را دارد و در جام باشگاه های آسیا و جهان نیز خوش درخشیده است.

سرپرست هندبال نفت و گاز گچساران ادامه داد: بنابراین با وجود همین بازیکنان بومی در رقابت های این فصل از حیثیت هندبال گچساران دفاع خواهیم کرد و امیدواریم هندبال نفت  وگاز گچساران بازهم به روزهای اوج خود برسد و بازهم شاهد قهرمانی این تیم در رقابت های لیگ برتر هندبال باشیم.

گفتنی است مرحله دوم از سی و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور از ۱۶ دی ماه در تالار هندبال تهران آغاز به کار کرد، لیگ برتر در دور مقدماتی در دو گروه و با حضور ۱۲ تیم برگزار شد، براساس اعلام کمیته مسابقات فدراسیون هندبال، مرحله دوم دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال کشور در بخش آقایان از ۱۶ تا ۱۹ دی ماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها