نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. شهريور 1397 - 23:27
بانوان هندبالیست تیم نفت و گازگچساران در دومین بازی خود در لیگ برتر کشور توانستند تیم پترو آموت پویا بوشهر را شکست دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،چهاردهمین لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور که از هفته گذشته آغاز شده است، در روز جمعه 16 شهریورماه وارد دومین هفته خود شدکه با رقابت های جذاب و نفسگیری هم همراه بود.

تیم های نفت و گازگچساران،شهید چمران لارستان، تاسیسات دریایی تهران، هیات البرز، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، پتروآموت پویا بوشهر، اشتادسازه طرقبه شاندیز مشهد و ذوب آهن اصفهان درچهاردهمین لیگ برتر هندبال بانوان کشور با هم رقابت می کند.

هفته دوم این رقابت ها نیز با 4 دیدار پیگیری شدکه در نخستین بازی این هفته تیم شهید چمران لارستان که درهفته گذشته موفق به پیروزی 27بر16مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان شده، در این هفته نیز میزبان دیگر تیم اصفهانی یعنی ذوب آهن بود که در یک بازی جذاب با نتیجه 34 بر 22 مقابل حریف نامدار خود به برتری دست یافت.

دیگر بازی این هفته بین تیم تأسیسات دریایی تهران مدافع عنوان قهرمانی و هندبال هیات البرز برگزار شد، تیم هیأت البرز که در هفته نخست با قرعه استراحت روبه‌رو بود درهفته دوم در یک بازی نزدیک و پایاپای با نتیجه 31 بر 29 مقابل نماینده تهران شکست خورد تاهمچنان تیم تاسیسات دریایی تعقیب‌کننده تیم شهید چمران لارستان در بالای جدول باشد.

بازی سوم هفته دوم نیزبین تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و اشتادسازه طرقبه شاندیز مشهد برگزار شد که تیم اصفهانی که در بازی نخست مغلوب شهید چمران لارستان شده بود برای عقب نیافتادن از کورس قهرمانی محکوم به کسب پیروزی دراین دیدار بود که درنهایت توانست با نتیجه 26 بر 17 برابر حریف خود به برتری دست یابد تا شکست خود در هفته نخست را جبران کند.

بازی پایانی این هفته نیز بین تیم‌های پترو آموت پویا بوشهر و نفت و گاز گچساران برگزار شدکه با توجه به شکست هر دو تیم در هفته نخست، این دیدار با جذابیت های زیادی همراه بود که درنهایت این نفتی های گچساران بودند که در یک بازی برتر تیم بوشهری که نخستین حضورش در این رقابت‌ها را تجربه می‌کندرا با نتیجه 36بر22شکست دادند.

بنا به نتایج بازی‌های هفته دوم این رقابت ها، تیم‌های شهید چمران لارستان و تأسیسات دریایی تهران با 4 امتیاز و بر حسب تفاضل گل در رده‌های اول و دوم قرار دارند.

تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، نفت و گاز گچساران و اشتادسازه طرقبه شاندیز مشهد با 2 امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند و پتروآموت پویا بوشهر و هیأت هندبال البرز بدون کسب امتیاز از 2 بازی اخیر خود در قعر جدول جای دارند

نتايج کامل هفته دوم لیگ برتر هندبال بانوان جمعه 16 شهریور ماه:

شهيد چمران لارستان ٣٤ - ذوب آهن ٢٢

تأسیسات دريايي ٣١ - هيئت  البرز ٢٩

فولاد مبارکه سپاهان ٢٦- اشتاد سازه طرقبه  شاندیز ١٧

پترو آموت پويا بوشهر ٢٢ - نفت و گاز گچساران ٣٦

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها